  • 1. Data: 2010-12-20 14:33:37
    Temat: mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Dlaczego na tej grupie? bo tu jest wielu co może to wiedzieć
    "co znajduje sie w żołądkach bocianów?"
    przez te 63 lata swojego życia nigdy nie słyszałem aby ktos w Polsce zabił
    bociana to skąd mam wiedzieć?
    a potrzebne są dwie informacje - zjadają w dużych ilościach pszczoły? czy
    zjadają żaby?
    to ostatnie wydaje się bez sensu ale gdzieś w szkole uczyli dzieciaki, że
    nie!
    a to pierwsze pytanie nawiązuje do książki o pszczołach z 1895 roku /115 lat
    temu/
    SJS

  • 2. Data: 2010-12-31 12:27:26
    Temat: Re: mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie!
    > a to pierwsze pytanie nawiązuje do książki o pszczołach z 1895 roku /115

    Specjalista od różnych zwierząt, zwłaszcza ptaków, a wśód nich zwłaszcza
    bocianów, dziennikarz gazety wyborczej, p. Adam Wajrak -
    a...@g...pl

    Pozdrawiam

    MM

  • 3. Data: 2010-12-31 13:30:51
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Specjalista od różnych zwierząt, zwłaszcza ptaków, a wśód nich zwłaszcza
    > bocianów, dziennikarz gazety wyborczej, p. Adam Wajrak -

    Dzięki - wysłałem pytanie
    SJS