  • 1. Data: 2010-10-29 17:45:45
    Temat: malowanie po gipsowaniu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Gipsowane dwa razy i szlifowane. Teraz chciałem pomalowac ale na ścianach
    jest pył.
    Czy wystarczy zagruntować czy trzeba na mokro wycierac wszystkie ściany?

  • 2. Data: 2010-10-29 19:00:58
    Temat: Re: malowanie po gipsowaniu
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Gipsowane dwa razy i szlifowane. Teraz chciałem pomalowac ale na ścianach
    > jest pył.
    > Czy wystarczy zagruntować czy trzeba na mokro wycierac wszystkie ściany? +

    No pewnie że trzeba zagruntować (a wcześniej delikatnie zamieść luźny pył
    gipsowy). Bez gruntu farba bardzo łatwo oddzieli się od gładzi gisowej.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2010-10-30 16:33:14
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl>

    możesz nie wycierać na mokro,ale czy potem będzie Ci sie chciało szpachlować
    miejsca, gdzie wałek odklei poprzednią warstwe farby, i w wypadku koloru
    malowac ponownie cała ścianę?
    to jest jak wybór mniejszego zła ;)
    pzdr