  • 1. Data: 2009-08-18 05:42:58
    Temat: mały budynek gospodarczo/socjalny
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam

    Czy ktoś podpowie mi szacunkowo ile może kosztować
    postawienie budynek okolo 40m2 parterowego , z projektem , uzgodnieniami
    , nieocieplonego , czyli fundament/albo płyta mury , tynki ze dwa okna
    drzwi wejsciowe , prosta instalacja ......
    Mam po prostu dylemat czy na dzialke na okolo 5 lat wstawiać przyczepę
    holenderska czy wystawic cos murowanego , co po postawieniu docelowego
    domu będzie służyło jako pomieszczenie gospodarcze......

    pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi.
    Mayky

  • 2. Data: 2009-08-18 07:09:06
    Temat: Re: mały budynek gospodarczo/socjalny
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś podpowie mi szacunkowo ile może kosztować
    > postawienie budynek okolo 40m2 parterowego , z projektem , uzgodnieniami

    pi*oko 40-60 tysięcy.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 3. Data: 2009-08-18 18:53:11
    Od: MAYKY <m...@c...pl>