    From: "Edward" <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: mokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione?
    Date: Mon, 25 Nov 2013 10:04:24 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Witam,
    Kupiłem dom z 1992 roku. Problem polega na tym, że na poddaszu między wełną,
    a folią, która jest pod dachówką zbiera się wilgoć.
    Od strony pomieszczeń mieszkalnych wełna jest sucha.
    Folia pod dachówką to jakieś grube matowe tworzywo z siatką zbrojeniową z
    plastiku, nie mam pojęcia, czy w ogóle jest paroprzepuszczalna.
    Folia od strony pomieszczeń poddasza jest niebieska, podejrzewam że to
    zwykła folia budowlana, jest do tego fatalnie położona, szpary po kilka cm.
    Niestety żadnych nadruków, aby zidentyfikować producenta.

    Co można w tej sytuacji zrobić? Mogę usunąć płyty k/g ( i tak chcę zrobić
    boazerię) i wymienić folię od wewnątrz (na jaką), od zewnątrz nie mam jak,
    nie chcę rozbierać dachu. :(

    z góry dzięki z pomocne informacje.