  • 1. Data: 2009-07-13 19:10:15
    Temat: montaż szuflady metaboxa
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    Kupiłem metaboxa z Bluma i liczyłem że dostane razem z nią jakąś
    intrukcje- mam na mysli wymiary prowadnic.
    Ale nic z tego wdzedłem na strone bluma ale tam sa tylko marketingowe
    bzdury
    Wie ktoś ile powinienem odliczyć miejsca na prowadnice ?
    Dzieki

  • 2. Data: 2009-07-13 21:52:23
    Temat: Re: montaż szuflady metaboxa
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    tall_30 wrote:
    > Ale nic z tego wdzedłem na strone bluma ale tam sa tylko marketingowe
    > bzdury

    A tu?
    http://www.blum.com/pl/pl/01/99/index.php

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2009-07-16 15:27:48
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    > Kupiłem metaboxa z Bluma i liczyłem że dostane razem z nią jakąś
    > intrukcje- mam na mysli wymiary prowadnic.

    sprzedawcy powinni miec.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

[...]