  • 1. Data: 2009-12-13 18:27:42
    Temat: mrozy
    Od: grzegorz g <g...@n...pl>

    Witam serdecznie

    Coś czuje ze dostaną popalić róże i inne krzaczki w związku z
    zapowiadanymi mocnymi mrozami. Majmocniej obawiam sie o wrzosy , macie
    jakies sprawdzone sposoby ochrony przed gwałtownymi mrozami ?

  • 2. Data: 2009-12-13 18:30:21
    Temat: Re: mrozy
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    grzegorz g pisze:
> [...]
    > zapowiadanymi mocnymi mrozami. Majmocniej obawiam sie o wrzosy , macie
    > jakies sprawdzone sposoby ochrony przed gwałtownymi mrozami ?

    Cieniówka, np taka:
    http://www.allegro.pl/item850363057_siatka_do_cienio
    wania_cieniowka_2_6x25m_50_uv.html
    Złożona podwójnie powinna skutecznie ochronić okryte nią wrzosy i wrzośce.

  • 3. Data: 2009-12-13 19:02:12
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "grzegorz g" <g...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > zapowiadanymi mocnymi mrozami. Majmocniej obawiam sie o wrzosy , macie
    > jakies sprawdzone sposoby ochrony przed gwałtownymi mrozami ?

    Obłożyć gałęziami iglaków - do dostania w plantacjach po wyrębie choinek.

  • 4. Data: 2009-12-14 13:15:49
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Prawusek pisze:
    > "grzegorz g" <g...@n...pl> wrote in message

    > Obłożyć gałęziami iglaków - do dostania w plantacjach po wyrębie choinek.

    zwykłe worki lniane, stare prześcieradło, stara powłoczka.

  • 5. Data: 2009-12-15 18:56:26
    Od: grzegorz g <g...@n...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 18:27:42 +0000, grzegorz g napisał(a):

    > macie
    > jakies sprawdzone sposoby ochrony przed gwałtownymi mrozami ?

    Dziękuję wszystkim za wskazówki :)

  • 6. Data: 2009-12-15 19:56:32
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    > Witam serdecznie

    macie jakies sprawdzone sposoby ochrony przed gwałtownymi mrozami ?

    Ja tam bym zgłosił na Policję, precz z gwałtami :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 7. Data: 2009-12-16 07:43:40
    Od: grzegorz g <g...@n...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 20:56:32 +0100, Dziadek napisał(a):

    > Ja tam bym zgłosił na
    od kiedy to bielszczanin taki dowcipny? ;)

    --
    G.

  • 8. Data: 2009-12-16 08:24:35
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hga33c$j80$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): grzegorz g z adresu <g...@n...pl> napisał(a):

    > od kiedy to bielszczanin taki dowcipny? ;)

    Od kiedy przeszedł na emeryturkę i zapomniał "fachowej wiedzy" to zamiast
    doradzać to dowcipkuje :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 9. Data: 2009-12-16 12:12:30
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy przeszedł na emeryturkę i zapomniał "fachowej wiedzy" to zamiast
    > doradzać to dowcipkuje :-D

    Hejka. Jak mawiają starzy górale nizinni: "lepiej pożartować, niż
    zachorować..." :-)
    Pozdrawiam ludowo Ja...cki