  • 11. Data: 2010-11-30 09:14:02
    Temat: Re: najlepszy piec na eko + zwykly na rynku
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 29.11.2010 20:17, Robert Magott pisze:

    > z ciekawosci... jaka masz temp na piecu? moze ponizej 60 st i dlatgo...

    czytaj ze zrozumieniem :)
    korozja w komorze spalania i w zasobniku na groszek
    o korozji niskotemp. nic nie wspomnialem bo nie wiem czy wystapila,
    musiałbym sie dobrac do zbiornika z woda w tym piecu.
    Tak czy inaczej min. jakie mozna ustawic na piecu to 55 st. na mniej nie
    pozwoli sterownik - nawet w serwisowce - takie wlasnie zabezpieczenie
    producenta przez korozja niskotemp.
    Choc mi sie wydaje ze predzej go rdza z zewnatrz zezre niz od srodka.

  • 12. Data: 2010-11-30 12:26:26
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik slonko napisał:

> [...]
    > producenta przez korozja niskotemp.
    > Choc mi sie wydaje ze predzej go rdza z zewnatrz zezre niz od srodka.

    A może po prostu masz dużą wilgotność w pomieszczeniu, gdzie stoi kocioł...?

    pozdr.
    robercik-us

  • 13. Data: 2010-11-30 13:11:10
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 30.11.2010 13:26, robercik-us pisze:
    > Użytkownik slonko napisał:
    dzej go rdza z zewnatrz zezre niz od srodka.

    > A może po prostu masz dużą wilgotność w pomieszczeniu, gdzie stoi
    > kocioł...?

    no cos ty - sucho jak pieprz :) - zewnetrzna to bym jeszcze zrozumial -
    ale w komorze spalania ?
    Odłazi ta rdza płatami. A piec w sumie nowka

  • 14. Data: 2010-11-30 19:06:23
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik montemax napisał:

    > Uwaga na tem. powrotu. Czesto tu jest klucz do korozji.

    Ale by-pass dla niektórych "fachowców" to wariactwo czyste - "panie, co
    za dureń to wymyślił"...

    --
    Darek