  • 1. Data: 2011-07-28 06:55:42
    Temat: napelnianie instalacji CO
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Przygotowuje sie do montazu instalacji CO.
    Podlogowka + grzejniki. Uklad rozdzielaczowy.

    Czy mozecie mnie oswiecic jak napelnic instalacje woda?
    Przy podlogowce rozdzielacz jest najwyzszym punktem, wiec tu jest sprawa
    jasna - nie bedzie mozliwosci zapowietrzenia sie instalcji podczas
    napelnainia.

    Jak natomiast wlac wode do instalacji z grzejnikami (dolnozasilane)?
    Grzejniki sa wyzej polozone niz rozdzielacz.
    Wlewac wode przez grzejnik, a potem uzupelniac na odkreconym
    odpowietrzniku ?

    Prosze poratujcie!

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2011-07-28 07:22:52
    Temat: Re: napelnianie instalacji CO
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Skorzystać z odpowietrzaczy na grzejnkach

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-07-28 09:04:13
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Skorzystać z odpowietrzaczy na grzejnkach

    Tzn. wlewac przed odpowietrzacze?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2011-07-28 09:20:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Skorzystać z odpowietrzaczy na grzejnkach
    >>
    > Tzn. wlewac przed odpowietrzacze?

    Nieeee. Odpowietrzaczem odpowietrzać.
    Instalacje napełniac normalnie tylko powoli. A na grzejnikach odkręcić
    odpowietrzacze aby powietrze wyszło. Jak zacznie z odpowietrzacza leciec
    woda to go zamknąć

  • 5. Data: 2011-07-28 09:22:56
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > Nieeee. Odpowietrzaczem odpowietrzać.
    > Instalacje napełniac normalnie tylko powoli. A na grzejnikach odkręcić
    > odpowietrzacze aby powietrze wyszło. Jak zacznie z odpowietrzacza leciec
    > woda to go zamknąć
    Ok to rozumiem.
    W ktorym miejscu podlaczyc sie z woda?
    Mozna napelniac przez rozdzielacz, czy lepiej od samej gory?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2011-07-28 09:39:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Ok to rozumiem.
    > W ktorym miejscu podlaczyc sie z woda?
    > Mozna napelniac przez rozdzielacz, czy lepiej od samej gory?

    Gdzieś w okolicach kotła i tak musisz mieć podłączenie wody do napełniania
    instalcji CO. I tam napełniaj

  • 7. Data: 2011-07-28 17:13:51
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-07-28 08:55, Marras pisze:
> [...]
    > Grzejniki sa wyzej polozone niz rozdzielacz.
    > Wlewac wode przez grzejnik, a potem uzupelniac na odkreconym

    Jak masz problemy z napełnieniem instalacji, to za jej montaż się tym
    bardziej sam nie zabieraj :)

    Pzdry,
    MW

  • 8. Data: 2011-07-28 21:20:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marras wrote:
> [...]
    > Grzejniki sa wyzej polozone niz rozdzielacz.
    > Wlewac wode przez grzejnik, a potem uzupelniac na odkreconym

    NORMALNIE...

    powrotem, a odpowietrzasz odpowietrznikami na grzejnikach...

    dodam ci że sporo trudniej jest odpowietrzyć podłogówkę...

  • 9. Data: 2011-07-28 21:21:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marras wrote:
    > Ok to rozumiem.
    > W ktorym miejscu podlaczyc sie z woda?
    > Mozna napelniac przez rozdzielacz, czy lepiej od samej gory?

    tak BTW

    nie masz w instaalcji zrobionego tzw dobijania? :)

  • 10. Data: 2011-07-28 21:21:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

    > Jak masz problemy z napełnieniem instalacji, to za jej montaż się tym
    > bardziej sam nie zabieraj :)

    wredny jesteś :)