  • 1. Data: 2012-02-04 09:07:20
    Temat: nie zamarzają wam bramy?
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    mam klape na strych wielką i ciężką która jest otwierana siłownikiem do otwierania
    bram (takiem ze śrubą napędową). Widze ze jak teraz są mrozy to działa to znacznie
    gorzej, tak na czuja silnik dostaje dobrze w d...pę.
    Czy mój to odosobniony przypadek, czy moze to jakas reguła?

    b.

  • 2. Data: 2012-02-04 09:14:27
    Temat: Re: nie zamarzają wam bramy?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-02-04 10:07, Budyń pisze:
> [...]
    gorzej, tak na czuja silnik dostaje dobrze w d...pę.
    > Czy mój to odosobniony przypadek, czy moze to jakas reguła?

    mam bramę somfy na ślimak wlasnie
    i jak jest niższa temp niż -20 to silownik nie daje rady
    prawdopodobnie smar na śrubie przymarza

    michal

  • 3. Data: 2012-02-04 10:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 10:07, Budyń pisze:
> [...]
    > dobrze w d...pę.
    > Czy mój to odosobniony przypadek, czy moze to jakas reguła?

    Cóż, u jednych sąsiadów z tego co widzę przesuwana brama działa
    normalnie, ale za to u innych skrzydłowa bama jest permanentnie otwarta
    - tylko w sumie nie jestem pewien, czy nie pochyliły im się słupki...

    PS: czy tobie mróz zamroził zawijanie wierszy? ;->

  • 4. Data: 2012-02-04 10:53:53
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >PS: czy tobie mróz zamroził zawijanie wierszy? ;->

    Zainstaluj Sobie normalny czytnik to nie będziesz musiał w co drugim poście
    uwag odnośnie ustawień dodawać

  • 5. Data: 2012-02-04 12:12:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 11:53, Kris pisze:

    > Zainstaluj Sobie normalny czytnik to nie będziesz musiał w co drugim
    > poście uwag odnośnie ustawień dodawać

    Windows Live Mail nie jest "normalnym czytnikiem", drogie dziecię
    neostrady i mikrosyfu (znanego z olewania standardów i norm w celu
    wymuszenia własnych rozwiązań).

    Netykieta wyraźnie mówi o zawijaniu na max. 72 znaku i każdy *normalny
    czytnik* robi to standardowo, bez kombinacji i _prawidłowymi_kodami_.

    Więcej - prawidłowe kodowanie znaków to _nie_jest_ "quoted printable"
    (jak ma ustawione Budyń - i to jest źródłem problemu).

  • 6. Data: 2012-02-04 12:28:56
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:4f2d20a5$1@news.home.net.pl...
    > Więcej - prawidłowe kodowanie znaków to _nie_jest_ "quoted printable" (jak
    > ma ustawione Budyń - i to jest źródłem problemu).

    zmieniłem jak pan sobie zyczy, aczkolwiek pewnie zaczną sie jaja z czym
    innym :-)

    b.

  • 7. Data: 2012-02-04 12:30:00
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-02-04 13:12, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Więcej - prawidłowe kodowanie znaków to _nie_jest_ "quoted printable"
    > (jak ma ustawione Budyń - i to jest źródłem problemu).

    Ktoś się jeszcze tym wszystkim przejmuje?

    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-02-04 13:28:25
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:4f2d20a5$...@n...home.net.pl... Windows Live Mail nie jest
    >"normalnym czytnikiem",
    Mi tam pasuje

    >drogie dziecię neostrady i mikrosyfu (znanego z olewania standardów i norm
    >w celu wymuszenia własnych rozwiązań).

    Które to rozwiązania staja się powoli standartem;)

    >Netykieta wyraźnie mówi o zawijaniu na max. 72 znaku i każdy *normalny
    >czytnik* robi to standardowo, bez kombinacji i _prawidłowymi_kodami_.

    Jakbyś miał 'normalny" czytnik to bys nie miał takich problemów

    >Więcej - prawidłowe kodowanie znaków to _nie_jest_ "quoted printable" (jak
    >ma ustawione Budyń - i to jest źródłem problemu).

    j.w.

  • 9. Data: 2012-02-04 13:56:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 14:28, Kris pisze:
    > Mi tam pasuje

    Mogą ci też pasować owce - to nadal będzie twój problem.

    > Które to rozwiązania staja się powoli standartem;)

    Nie wiem, co to jest "standart". Czyżby jakieś nowe słowo wymyślone
    przez Microsoft?

    > Jakbyś miał 'normalny" czytnik to bys nie miał takich problemów

    Wiesz, mogę ci tak zakodować tekst, że ja nie będę miał z nim problemu,
    ale mikrosyfem za chiny ludowe nie ruszysz.

  • 10. Data: 2012-02-04 13:59:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 13:30, quent pisze:

    > Ktoś się jeszcze tym wszystkim przejmuje?

    Ortografią i gramatyką też się coraz mniej ludzi przejmuje... i co z tego?