  • 1. Data: 2013-07-21 22:22:06
    Temat: nietypowa brama garazowa
    Od: e...@g...com

    Czesc,
    szukam porady w sprawie nietypowej bramy garazowej. Garaz 2 stanowiskowy, 2 otwory
    pod bramy szer 2,50 x wys 2,20.
    Problem jest taki, ze sam garaz ma wysokosc 3,30 metra. Zalozenie standardowej
    obecnie bramy segmentowej spowoduje, że prowadnice bram będa umieszczone praktycznie
    w połowie wysokości garażu.
    Brama rolowana byłaby OK, ale ma gorsze parametry termiczne i wyglada bardzo
    przemyslowo, a ma wygladac domowo :)
    Po wstępnych rozmowach z handlowcami Wisniowskiego i Wimontu mozna zrobic brame
    segmentowa z przewyzszeniem i prowadnicami pod sufitem, ale to nie jest std
    rozwiazanie, wymaga projektu i wiekszej gotowki.

    Czy znacie jakas alternatywe? Jakis pomysl jak to inaczej rozwiazac?
    Czy jakis producent robi jeszcze normalne 2-skrzydlowe bramy zamykane silownikiem i
    sterowane?

    Rzecz sie dzieje na Gornym Slasku jezeli to ma znaczenie.

    pozdr
    Radarro

  • 2. Data: 2013-07-22 08:14:04
    Temat: Re: nietypowa brama garazowa
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    "Beditom" Gdynia. Rozprowadzają po calej Polsce i nie tylko.. Kilka bram od
    nich kupilem....robią pod wymiar w dobrej cenie.

    Pozdr.

    ps.com...

  • 3. Data: 2013-07-31 12:17:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Czesc,
    > szukam porady w sprawie nietypowej bramy garazowej. Garaz 2 stanowiskowy,
    > 2 otwory pod bramy szer 2,50 x wys 2,20.
    > Problem jest taki, ze sam garaz ma wysokosc 3,30 metra.

    Mam bramę która wjeżdża pod sam sufit od Krajewskiego. Któryś jeszcze
    producent też miał takie rozwiązanie. Są to po postu inne prowadnice.

    > Rzecz sie dzieje na Gornym Slasku jezeli to ma znaczenie.

    Krajewski jest np. w Gliwicach

    Pozdrawiam
    Ergie