  • 1. Data: 2013-07-20 21:28:10
    Temat: rzezby z metalu do ogrodu
    Od: "Adam Uttecht" <g...@i...pl>

    Witam, temat okołobudowlany wiec...

    znacie może firme/osobe robiącą takie piękne rzeczy z metalu:
    http://www.dom-ustron.pl/otoczenie-ogrod/

    - widać latarnie w ogrodzie, metalowe ptaki, lampy w domu, oryginalną
    obudowe paleniska itp

    Od razu mowie, że dom nie mam nic wspólnego z tym domem - po prostu
    spodobały mi się te detale:-)

    uciu

  • 2. Data: 2013-07-21 08:49:37
    Temat: Re: rzezby z metalu do ogrodu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 lipca 2013 21:28:10 UTC+2 użytkownik Adam Uttecht napisał:

    > znacie może firme/osobe robiącą takie piękne rzeczy z metalu:
    >
    > http://www.dom-ustron.pl/otoczenie-ogrod/
    Metaloplastyka.
    Na Pomorzu mogę Tobie podac kontakt do osoby która cos takiego robi. Ma mała kuźnie i
    sobie tam klepie różne tego typu rzeczy.

  • 3. Data: 2013-07-25 09:41:34
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Adam Uttecht" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, temat okołobudowlany wiec...
    >
    > znacie może firme/osobe robiącą takie piękne rzeczy z metalu:

    np galeria Stalowe Anioły z Bytomia, właściciel o ile pamiętam to Miłosz
    Wichrowski
    Jackare
    Bytom