-
121. Data: 2023-12-25 15:48:19
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Kris <k...@g...com>
poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
> do ciebie jestem praktykiem
> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
> że gdzieś im energia znika.
Jeszcze raz Michaś
Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem to tym bardziej to
potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili( w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki
teoretyku) I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
-
122. Data: 2023-12-25 16:00:41
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: a a <m...@g...com>
On Monday 25 December 2023 at 15:48:22 UTC+1, Kris wrote:
> poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
> > do ciebie jestem praktykiem
> > a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
> > elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
> > testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
> > grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
> > że gdzieś im energia znika.
> Jeszcze raz Michaś
> Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem to tym bardziej
to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili( w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki
teoretyku) I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
> A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
Elektryki do Afryki, a w zimowym klimacie Europy Wschodniej to totalna porażka
Nawet nie chodzi o to , że pojemnośc aku spada w czasie zimy,
nawet nie chodzi o to, że ogrzewanie kabiny pożera kilowatogodziny energii,
bo nic się nie nagrzewa od silnika
Chodzi o to, że prąd podrożał 300%
i powyżej limitu 3000 kWh
cena 1 kWh to 1,30 zł
a było 3 razy taniej
i powyżej limitu 3000 kWh
\znika taryfa nocna
Czyli elektryk w Polsce to totalna porażka
Gdy na ulicznych ładowarkach cena wzrosła do 3,50 zł/ kWh
a wzrośnie jeszcze do 5 zł/ kWh od 2024 roku
Znajomy kupił elektryczną furgonetkę z Włoch i po roku padły mu aku - 80 aku
i furgonetka na złom
a aku były zamontowane w metalowej skrzynce pod samochodem
i wymagały podgrzewania, aby uzyskać moc.
A w Polsce zimą mróz pod samochodem, to i padły
i jeden ponad 100 $ x 80 = 8000 $ za same aku
Handlarze będą elektryki reklamować, bo z tego żyją,
ale w polskim klimacie to wielka porażka,
no chyba że cena prądu spadnie do 0,50 zł/ kWh
\
jak 2-3 lata temu
-
123. Data: 2023-12-26 09:21:23
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 25 Dec 2023 06:07:47 -0800 (PST), Kris
> poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
>> Sun, 24 Dec 2023 05:58:39 -0800 (PST), Kris
>>> sobota, 23 grudnia 2023 o 15:10:03 UTC+1 Myjk napisał(a):
>>>> Thu, 21 Dec 2023 11:56:52 -0800 (PST), Kris
>>>>
>>>>> naczytałem się broszur
>>>>
>>>> Pomyliłeś się, miało być bzdur zamiast broszur.
>>>>
>>> Naczytales się Michaś broszur jak pisałem.
>> Pisałeś ewidentnie o sobie, ze swoją manierą projekcji.
>>> Kup se wreszcie tego elektryka i potestuj.
>>> Daj znać co Tobie w praktyce wyjdzie.
>> Nie musze kupować, bo od 6 lat na prądzie jeżdżę, wiem jaka
>> jest pojemność baterii w moim samochodzie, ile km przejeżdżam
>> w lecie i w zimie, co więcej wiem dokładnie ile pożera mi
>> ogrzewanie bo w przeciwieństwie do ciebie jestem praktykiem
>> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
>> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
>> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
>> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
>> że gdzieś im energia znika.
>
> Zrobiło mi się Ciebie żal- że tak bezrefleksyjnie się pogrążasz.
> Wesołych Świąt Michaś.
Jak zwykle, teoretyk kszysio w natarciu,
zero argumentów tylko wycieczki osobiste.
--
Pozdor
Myjk
-
124. Data: 2023-12-26 09:30:16
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
> poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
>> do ciebie jestem praktykiem
>> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
>> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
>> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
>> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
>> że gdzieś im energia znika.
>
> Jeszcze raz Michaś
Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
> Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
> to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
"Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
> (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
> I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
> że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
> A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
Na koniec, wracasz do kibla, bo szkoda na ciebie PRĄDU he he he
--
Pozdor
Myjk
-
125. Data: 2023-12-26 14:31:38
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: a a <m...@g...com>
On Tuesday 26 December 2023 at 09:30:17 UTC+1, Myjk wrote:
> Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
> > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
> >> do ciebie jestem praktykiem
> >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
> >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
> >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
> >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
> >> że gdzieś im energia znika.
> >
> > Jeszcze raz Michaś
> Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
> wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
> nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
> > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
> Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
> po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
> elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
> > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
> "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
>
> > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
>
> Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
> bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
> i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
> się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
> > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
> Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
> bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
> elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
> petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
> > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
> > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
> Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
> obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
> teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
>
> Na koniec, wracasz do kibla, bo szkoda na ciebie PRĄDU he he he
>
> --
> Pozdor
> Myjk
Nie jeździsz 6 lat, ale jeździłeś.
Dzisiaj prąd na mieście 3,50 zl za 1 kWh
a w domu 1,30 zł za w kWh
i jak nie wpuszczasz kosztów ładowania w firmę to nie jeździsz, bo jest to bardzo
nieopłacalne, 100% droższe od benzyniaka czy diesla.
Po kolejnej podwyżce cen prądu w 2024
i kolejnej w II połowie 2024
koszty elektryka będą 200% wyższe od benzyniaka czy diesla.
Miliony elektryków zostaną w Europie odstawione na parking a po 2 latach na złom.
Skończył się tani prąd, skonczyły elektryki, Melon bankrutuje
Dzisiaj tani jest tylko samochód na gaz propan
-
126. Data: 2023-12-26 16:39:59
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Kris <k...@g...com>
wtorek, 26 grudnia 2023 o 09:30:17 UTC+1 Myjk napisał(a):
> Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
> > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
> >> do ciebie jestem praktykiem
> >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
> >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
> >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
> >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
> >> że gdzieś im energia znika.
> >
> > Jeszcze raz Michaś
> Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
> wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
> nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
> > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
> Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
> po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
> elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
> > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
> "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
>
> > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
>
> Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
> bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
> i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
> się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
> > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
> Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
> bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
> elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
> petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
> > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
> > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
> Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
> obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
> teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
Łżes, Michaś
Skoro ci co te auta używają zeznają że w okolicach 0 stopni zasięg spada o około 50%,
to wypada im wierzyć a nie Tobie-specjaliście od czytania broszulek marketingowych
producentów aut
-
127. Data: 2023-12-26 19:25:35
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Kris <k...@g...com>
wtorek, 26 grudnia 2023 o 16:40:00 UTC+1 Kris napisał(a):
> wtorek, 26 grudnia 2023 o 09:30:17 UTC+1 Myjk napisał(a):
> > Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
> > > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
> > >> do ciebie jestem praktykiem
> > >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
> > >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
> > >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
> > >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
> > >> że gdzieś im energia znika.
> > >
> > > Jeszcze raz Michaś
> > Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
> > wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
> > nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
> > > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
> > Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
> > po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
> > elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
> > > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
> > "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
> >
> > > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
> >
> > Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
> > bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
> > i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
> > się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
> > > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
> > Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
> > bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
> > elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
> > petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
> > > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
> > > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
> > Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
> > obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
> > teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
Łżesz Michaś
Skoro ci co te auta używają zeznają że w okolicach 0 stopni zasięg spada o około 50%,
to wypada im wierzyć a nie Tobie-specjaliście od czytania broszulek marketingowych
producentów aut
-
128. Data: 2023-12-27 16:22:03
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Thu, 21 Dec 2023 18:29:05 +0100, Pete
>> Takie jest zdanie kogoś kto nie ma zielonego pojęcia w temacie.
>> A fakt jest taki, że podczas normalnej jazdy, wiesz jaki masz zasieg i
>> że musisz się naładować, mniej więcej też gdzie.
> Tylko, że nie każdy ma ochotę na przystanek na obiad w drodze z pracy do
> domu, bo mu 10 km zasięgu zabraknie.
Nie kompromituj się znowu ignorancie matematyczny, brakujące
10km zasięgu, przy zużyciu NAWET 30kWh/100km czyli 3kWh to
się "tankuje" w neicałe 3 minuty. Rzetelność z ciebie bije
taka sama jak z testu BEV który tutaj zapodałeś.
>> I jeśli tego nie robisz, to dlatego że tak wybrałeś, a nie dlatego że
>> się nie da.
>
> Oczywiście, można codziennie wracać z pracy 40m albo 1h40m. Szkoda życia.
Jak się jest debilem, to można wracać i 2h. Ale to trzeba być debilem.
Patrz akapit wyżej i wykoncypuj kto jest takim debilem.
> Ja piszę o osobach, które codziennie muszą pracować autem, które wg
> producentów ma zasięg 370km a w zimie robi raptem 200. I jest problem,
> bo tyle codziennie właściciel robi km.
Ja pracuję autem i jakoś 100km dziennie to maks jaki musze mieć. To tobie
się bajdurzy że jak ktoś autem pracuje to musi mieć tysiąc pińćset km
zasięgu, cewnik i pieluchę starczą. Zresztą, jak potrzebuje, to niech se
jeździ spaliną, a jak chce elektrykiem, to niech se NIO kupi i wymienia
baterię w 3 minuty.
>>> Ale w ICE nikt na ogrzewaniu nie oszczędza.
>> Bo nie może.
> Bo nie musi.
Buehehe w lecie też nie musi? xD
> Ma za darmo,
Buehehe, straty z powodu pracy silnika są darmo? Niezłą masz logikę.
Taką trochę powaloną. Pewnie dlatego nie dociera do ciebie że BEV
ma 2x wyższą sprawność energetyczną.
--
Pozdor
Myjk
-
129. Data: 2023-12-27 16:33:27
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 23 Dec 2023 09:15:54 +0100, Pete
> Myjk tankuje nawet 3 razy dziennie :D
Bo mogę, buehehehe
>> Kolejne kłamstwo.
>> Elektryki są tańsze od analogicznych spaliniaków.
>>
>> No chyba że znasz takie ice, co to kosztują poniżej 100 tys za 200 konną
>> wersję, zapodaj sprawdzę.
>
> Standardowy tryb elektromaniaków. Porównywanie mocy. Po cholerę mi 200
> koni, jak 150 w zupełności wystarczy.
Bo póki co tylko takie są elektryki. Tańszych się nie opłaca robić,
bo to nie gruzy spalinowe które się sypią wprostproporcjonalnie
do mocy i równie proporcjonalnie rośnie ich cena.
> Równie dobrze mógłbym żądać od ciebie podania przykłady
> elektryka, który mruczy jak V8 :P
Standardowy tryb spaliniakomaniaków, bo ten "mruk" od silnika
to miód na twoje serce, a że im wyższej klasy i bardziej
komfortowy samochód tym bardziej się go wycisza (także,
a może przede wszsytkim od silnika), to już nie ważne.
>>> Bateria Myjka
>>
>> Myjk nie ma elektryka.
> Rili? On jest przeciwnego zdania raczej.
Raczej jak zwykle ci się coś ubzdurało, albo raczej jak
zwykle manipulujesz. Przecież nie mam BEVa tylko PHEVa.
I z zasady ma on małą baterię tylko na krótkie odcinki,
co mnie jak najbardziej satysfakcjonuje, a czego ty
pojać swoim spalinowym muszczkiem nie potrafisz.
--
Pozdor
Myjk
-
130. Data: 2023-12-27 18:00:28
Temat: Re: ntg elektryczne auta
Od: Pete <n...@n...com>
W dniu 27.12.2023 o 16:22, Myjk pisze:
> Thu, 21 Dec 2023 18:29:05 +0100, Pete
>
>
>>> Takie jest zdanie kogoś kto nie ma zielonego pojęcia w temacie.
>>> A fakt jest taki, że podczas normalnej jazdy, wiesz jaki masz zasieg i
>>> że musisz się naładować, mniej więcej też gdzie.
>> Tylko, że nie każdy ma ochotę na przystanek na obiad w drodze z pracy do
>> domu, bo mu 10 km zasięgu zabraknie.
>
> Nie kompromituj się znowu ignorancie matematyczny, brakujące
> 10km zasięgu, przy zużyciu NAWET 30kWh/100km czyli 3kWh to
> się "tankuje" w neicałe 3 minuty. Rzetelność z ciebie bije
> taka sama jak z testu BEV który tutaj zapodałeś.
O ile jest wolne stanowisko, bo jak nie to....
... trzeba czekać 1h na zwolnienie pistoletu, bo do najbliższej
ładowarki jest...
... 10km i furka nie dojedzie.
>
>>> I jeśli tego nie robisz, to dlatego że tak wybrałeś, a nie dlatego że
>>> się nie da.
>>
>> Oczywiście, można codziennie wracać z pracy 40m albo 1h40m. Szkoda życia.
>
> Jak się jest debilem, to można wracać i 2h. Ale to trzeba być debilem.
> Patrz akapit wyżej i wykoncypuj kto jest takim debilem.
Wiadomo, właściciel elektryka z baterią na 50km zasięgu :P
>
>> Ja piszę o osobach, które codziennie muszą pracować autem, które wg
>> producentów ma zasięg 370km a w zimie robi raptem 200. I jest problem,
>> bo tyle codziennie właściciel robi km.
>
> Ja pracuję autem i jakoś 100km dziennie to maks jaki musze mieć. To tobie
> się bajdurzy że jak ktoś autem pracuje to musi mieć tysiąc pińćset km
> zasięgu, cewnik i pieluchę starczą. Zresztą, jak potrzebuje, to niech se
> jeździ spaliną, a jak chce elektrykiem, to niech se NIO kupi i wymienia
> baterię w 3 minuty.
Ogłaszam wszem i wobec myjka jako wzorzec użytkownika elektryka.
Reszta ma się dopasować albo są debilami.
Ego cię nie przytłacza?
>
>>>> Ale w ICE nikt na ogrzewaniu nie oszczędza.
>>> Bo nie może.
>> Bo nie musi.
>
> Buehehe w lecie też nie musi? xD
Nie musi.
Tak samo jak PV-ciarz nie musi oszczędzać na prądzie, jak mu się
falownik wyłącza bo za duże napięcie w sieci jest.
Musi z tym żyć.
>
>> Ma za darmo,
>
> Buehehe, straty z powodu pracy silnika są darmo? Niezłą masz logikę.
> Taką trochę powaloną. Pewnie dlatego nie dociera do ciebie że BEV
> ma 2x wyższą sprawność energetyczną.
>
W katalogu ICE nikt nie pisze, że spalanie WLTP to 2,5l/100km
A potem w rzeczywistości okazuje się, że pali 5l/100km. A propducent
tłumaczy, że pali 5, bo 2,5l ucieka bokiem jako ciepło odpadowe i to się
nie liczy do bilansu.
Natomiast przeciwnie producenci elektryków są w tym mistrzami. Piszą że
zasięg 370km a potem okazuje się, że w zimie spada do 200.
LOL :P
--
Pete