  • 1. Data: 2009-06-02 08:58:39
    Temat: ocieplac piwnice?
    Od: "Mldy" <x...@o...eu>

    Jest sobie piwnica zewnetrza a'la ziemianka (tylko taka z niewygodnym
    wlazem) o wymiarach 2,5x1,5. Jest nad nia z 10-15cm ziemi. zastanawiam sie
    czy nie bedzie przemarzac zima ... ? A raczej zakladam ze bedzie tylko nie
    bardzo wiem czym to ocieplic. Bo chcialbym aby z jednej strony bylo to
    docieplenie (i w miare tanie) a z drugiej aby nie zatrzymywalo wilgotnosci w
    piwnicy i chronilo przed opadami (cos jak folia paroprzepuszczalna tylko ze
    do ziemi). A poniewaz jest pod ciagiem komunikacyjnym na dzialce nie mam
    mozliwosci usypania wiekszej gorki (no moze troszke ale mac to 5cm)
    Macie jakies pomysly ?