    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ocieplanie dachu - daszek nad wejściem
    Date: Tue, 27 Mar 2012 16:50:52 +0200

    Witam,

    ocieplam dach wełną i zastanawiam się jak ocieplić fragment dachu który
    przylega do daszku nad wejściem. Od wewnątrz to wygląda tak:
    http://img21.imageshack.us/img21/8138/p1050603ih.jpg

    Wymyśliłem, że po prostu przybiję deski szalunkowe lub płytę OSB do krokwi
    (od strony zewnętrznej krokwi), czyli na tym trójkątnym fragmencie będzie
    deskowanie dachu. Wtedy od środka włożę wełnę zachowując 2 cm odstępu między
    wełną a deskami.

    Czy to poprawne rozwiązanie? Czy na deski dać jakąś folię, papę?

    Daszek od zewnątrz wygląda tak:
    http://img842.imageshack.us/img842/8687/p1050707d.jp

    Mam nadzieję, że gdy zamknę od środka dostęp do daszku nad wejściem, nie
    utrudnię sobie innych prac (np. podbitki). Resztę prac trzeba będzie robić z
    zewnątrz.

    Pozdrawiam,
    BWP