  • 41. Data: 2012-02-26 12:10:50
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-02-2012 o 12:11:55 chochlik_drukarski <c...@w...pl>
    napisał(a):

    > Jak zaczne to robiae to wyjdzie 10 tys. nieprzewidzianych kosztów.
    >
    > Co to za rury za 300-400 z? ? Czytam miliony artyku?ów, ogl?dam
    > przyk?adowe
    > projekty i to nie mo?e wyj?ae tanio !
    Za dużo czytasz a za mało myślisz :) a teraz za rączkę i do przedszkola
    tu masz nawiewy potrzebujesz max 4-5 szt
    http://allegro.pl/anemostat-kratka-dvs-p100-mm-nawie
    w-kominek-tanio-i2119593960.html
    podobnie wywiewy 1-2 łazienka 1 kibel 2 kuchnia
    http://allegro.pl/anemostat-kratka-dvs100-mm-wywiew-
    kominek-tanio-i2119593962.html
    do tego może z 10-20m takiej rury
    http://allegro.pl/kanal-plaski-pcv-120x60-0-5mb-went
    ylacja-najtaniej-i2088714368.html
    albo takiej
    http://allegro.pl/kanal-okragly-pcv-sr-100mm-1-0mb-w
    entylacja-tanio-i2088715571.html
    złączki
    http://allegro.pl/ksztaltka-kanal-okragly-pcv-sr-100
    mm-lacznik-tanio-i2088715597.html
    albo
    http://allegro.pl/ksztaltka-kanal-plaski-pcv-120x60-
    lacznik-tanio-i2088715536.html
    do tego parę trójników i kolanek
    http://allegro.pl/ksztaltka-kanal-plaski-pcv-120x60-
    trojnik-482-i2088715544.html
    http://allegro.pl/ksztaltka-kanal-okragly-pcv-sr-100
    mm-kolano-90-i2088715605.html
    oczywiście jest tego więcej to tylko przykłądy
    do tego główna rura z reku fi 150
    http://allegro.pl/kanal-okragly-pcv-sr-150mm-1-0mb-w
    entylacja-tanio-i2088715581.html
    kilka merów pewnie ci wyjdzie no i rura z zewn do reku które powinny być
    izolowane np takie
    http://allegro.pl/rura-wentylacyjna-ociepl-fi-150x10
    -m-rekuperacja-i2119091485.html

    no to policz ile cie to wyjdzie i jak daleko jest do tego co ty piszesz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 42. Data: 2012-02-26 15:41:39
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > Za dużo czytasz a za mało myślisz :) a teraz za rączkę i do
    > przedszkola

    Widać nie urodziłem się geniuszem.

    > tu masz nawiewy potrzebujesz max 4-5 szt
    > http://allegro.pl/anemostat-kratka-dvs-p100-mm-nawie
    w-kominek-tanio-i2119593960.html
    > podobnie wywiewy 1-2 łazienka 1 kibel 2 kuchnia
    > {...}

    I skąd mam niby wiedzieć że akurat takie ? Co osoba to inna opinia. U mnie
    przydałyby się
    kanały owalne albo prostokątne bo ciężko będzie zmieścić 15 cm ale z tego
    widze to są
    i takie.

    Nie wiem co zrobią z tą kuchnią (z gazem).

    Gdyby kogoś to obchodziło to mieszkanie wygląda tak
    http://brak-tu-sensu.pl/upload/plan_mieszkania2.png

  • 43. Data: 2012-02-26 17:00:48
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-02-2012 o 16:41:39 chochlik_drukarski <c...@w...pl>
    napisał(a):

    > I sk?d mam niby wiedzieae ?e akurat takie ? Co osoba to inna opinia. U
    > mnie
    > przyda?yby sie
    > kana?y owalne albo prostok?tne bo cie?ko bedzie zmie?ciae 15 cm ale z tego
    > widze to s?
    > i takie.
    Ale przecież ci dałem ofertę, robię projekty i mogę ci tą wentylację
    zaprojektować, w sumie wyjdzie ci to znacznie taniej niż ta firma co ci to
    proponowała, ale wymaga to trochę wysiłku z twojej strony.
    Podałem ci przykłądy że koszt materiałów jest niewielki w stosunku do tego
    co miałeś proponowane przez firmę.

    Z tego co widzę z planu to koszt będzie jeszcze mniejszy bo w zasadzie
    odpada ci izolowana rura albo będzie jej tylko parę metrów.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 44. Data: 2012-02-26 18:21:43
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > Ale przecież ci dałem ofertę, robię projekty i mogę ci tą wentylację
    > zaprojektować,

    Proszę o jakieś szczegóły.

> [...]
    > ci to proponowała, ale wymaga to trochę wysiłku z twojej strony.
    > Podałem ci przykłądy że koszt materiałów jest niewielki w stosunku do

    Niestety ale to jest w 100% nie moja branża. Nie mam czasu i troche
    ochoty się tego uczyć. Internet zawalony jest sprzecznymi informacjami
    i przekopanie się przez to jest niemożliwe. Tak jest zresztą z wszystkim.
    Zajmę sie chyba jednak tym na czym się znam a inne rzeczy przynajmniej
    częściowo będę zlecał komuś kto ma szanse tego nie spiepszyć.