  • 11. Data: 2010-02-21 02:20:48
    Temat: Re: odkamieniacz
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 20 Lut, 22:28, "kogutek" wrote:
    > Nie wiesz nie pisz. To dobra zasada.

    Tia...

    -
    Pozdrawiam :)
    JM
    http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html

  • 12. Data: 2010-03-17 08:09:33
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    kogutek pisze:
    >moja wrotka zastepcza:

    > W ciepłownictwie używa się tylko i wyłącznie wody demi. Trochę inaczej wyglądają
    > urządzenia do jej produkcji.

    Hmm... W obiegach cieplowniczych "elektrocieplowni" w ktorej pracuje, do
    korekcji uzywa sie jakiejs chemii (hydrazyna? karbohydrazyd?). Nie jest
    to moja dzialka, wiec szczegolow nie znam - mam szukac? :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)