  • 1. Data: 2009-04-21 13:36:39
    Temat: odkurzacz
    Od: maciek23i <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com>

    Szanowni Grupowicze,

    Ogrzewan się kominkiem z płaszczem wodnym gdyż nie ma u mnie perspektyw
    na szybkie podłączenie gazu. Do zwykłego odkurzacza dokupiłem przystawkę
    do sprzątania kominka ale z nią same problemy - trzeba ją przynosić
    podłączać, wynosić, wysypywać z niej itd...
    Szukam odkurzacza, który sprawdzi się przy codziennej konserwacji
    kominka i jednocześnie do sprzątania domu ok 200m2. zależy mi aby śmieci
    i popiół gromadził się w worku wygodnym do wyrzucenia. Jednocześnie
    fajnie by było aby materiały eksploatacyjne były dość łatwo dostępne.
    Budżet to 700 zł.

    Myślałem o Karcher NT 27 Me albo Bosch PAS 11-21.

    Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z takim sprzętem?

    Pozdrawiam
    MAciek

  • 2. Data: 2009-04-21 17:07:47
    Temat: Re: odkurzacz
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "maciek23i" <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gski5b$igv$1@news.wp.pl...

    > Myślałem o Karcher NT 27 Me albo Bosch PAS 11-21.
    >
    > Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z takim sprzętem?

    Polecam Hitachi, bardzo dobry do zbierania gruzu po kuciu np. bruzd, wiec z
    kominkiem nie bedzie mial problemu.
    Moj sasiad malo w podobny sposob domu nie spalil. Wyrzucil popiol z kominka
    do wiadra ze smieciami w garazu. W kominku palil dzien wczesniej i niestety
    wiadro ze smieciami nie przezylo. Szczescie, ze w pore zauwazyli.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-04-21 19:09:08
    Od: rg <r...@g...com>

    Najlepiej kup osobny odkurzacz do sprzątania domu, bo ten od popiołu
    się szybko zaklei pyłem z kominka i nie będzie się nadawał do innych
    zadań. Do popiołu kup jakiś tani odkurzacz biurowy na duże worki
    papierowe, tylko upewnij się że można do niego worki kupić.

  • 4. Data: 2009-04-22 06:30:34
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    http://www.parkanex.pl/Oferta/Akcesoria_kominkowe/Ak
    cesoria/471-Odkurzacz_kominkowy_z_silnikiem.html

    http://www.allegro.pl/item610019646_nowosc_odkurzacz
    _kominkowy_z_silnikiem_promocja.html

    http://www.allegro.pl/item611083106_odkurzacz_komink
    owy_z_silnikiem_promocja.html

  • 5. Data: 2009-04-22 06:31:58
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

> [...]
    > Budżet to 700 zł.
    >
    > Myślałem o Karcher NT 27 Me albo Bosch PAS 11-21.
    >
    > Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z takim sprzętem?

    Też się zastanawiałem właśnie nad taką przystawką, którą Ty masz.
    Czy przez tą przystawkę można wsysać jeszcze trochę ciepły popiół czy musi
    być całkowicie zimny ?

  • 6. Data: 2009-04-22 10:12:28
    Od: maciek23i <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com>

    Krzysiek pisze:

    > Też się zastanawiałem właśnie nad taką przystawką, którą Ty masz.
    > Czy przez tą przystawkę można wsysać jeszcze trochę ciepły popiół czy musi
    > być całkowicie zimny ?

    Ciepły to tak ale nie tlący się. Generalnie odradzam przystawkę - same z
    nią kłopoty a i odkurzacz, który do nie podłączasz szybko się zapycha.
    Mam to już 2 rok i dlatego szukam jednego odkurzacza.

  • 7. Data: 2009-04-27 06:16:55
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    maciek23i pisze:

    > Ciepły to tak ale nie tlący się. Generalnie odradzam przystawkę - same z
    > nią kłopoty a i odkurzacz, który do nie podłączasz szybko się zapycha.
    > Mam to już 2 rok i dlatego szukam jednego odkurzacza.

    potwierdzam
    przystawki (metalowe wiadro) raczej nie nadają sie do zwykłego
    odkurzacza. Miałem takie coś ale teraz stoi w garażu bo pył przelatywał
    i zatrzymywał sie na filtrze odkurzacza domowego.

    lepiej szukaj osobnego odkurzacza

    michal