  • 11. Data: 2014-01-12 00:12:32
    Temat: Re: odnawianie fug
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-10 11:53, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Wzięłam się za naprawę fug między kafelkami w łazience.
    > Na podłodze fugi trzymają się dobrze, ale z białych zrobiły się
    > feee.
    > Zastanawiam się podrapać je trochę i nałożyć na tą fugę ciemną,
    > czy może rozrobić tą ciemną fugę na rzadko i "pomalować" nią
    > starą fuge?
    > Złapie ten nowy kolor na trwałe?
    > Może koś z Was ma za sobą takie doświadczenia?

    Można przywrócić biały kolor szorując pastą do zębów.

  • 12. Data: 2014-01-12 01:06:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 00:12:32 +0100, BQB napisał(a):

    > Można przywrócić biały kolor szorując pastą do zębów.

    Tia, zwłaszcza na podłodze, którą się myje co rusz :-)))
    --
    XL

  • 13. Data: 2014-01-12 21:48:02
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-12 00:03, Ikselka pisze:

    > A ja to bym toto wyszorowała, odtłuściła, wysuszyła i po prostu zapuściła
    > jakąś dobrze napigmentowaną farbą akrylową w stosownym ale ciemnym kolorze
    > - zanim wyschnie wycierając nadmiar z płytek. na pewno część koloru
    > "chwyci".

    A może coś co wniknie w strukturę spoiny i ją całą, również wewnątrz,
    przebarwi.
    Np. dewnochron koloru, przypuśćmy, ciemny orzech.

    Krycha

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-01-14 21:08:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:48:02 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Prędzej tusz do drukarki, serio :-)))
    --
    XL

  • 15. Data: 2014-02-16 22:20:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > starą fuge?
    > Złapie ten nowy kolor na trwałe?
    > Może koś z Was ma za sobą takie doświadczenia?

    W castoramie widziałam środek do czyszczenia fug. Nie wiem, jak i czy to
    działa, ale sama planuję wykorzystać. Kiedyś kupiłam w Lidlu środek w
    butelce ze spryskiwaczem i podziałał świetnie.

    Ewa

  • 16. Data: 2014-02-16 22:22:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:20, FEniks pisze:

    > W castoramie widziałam środek do czyszczenia fug. Nie wiem, jak i czy
    > to działa, ale sama planuję wykorzystać. Kiedyś kupiłam w Lidlu środek
    > w butelce ze spryskiwaczem i podziałał świetnie.

    Rzadko tu zaglądam i nie zauważyłam, że to stary wątek.

    Pewnie fugi już dawno odnowione. ;) Powiedz, jak Ci z tym poszło?

    Ewa