  • 11. Data: 2013-07-09 12:04:58
    Temat: Re: odwiedzil mnie kominiarz
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > tylko po co komu taki kwitek, chyba ze dla ubezpieczyciela jeśli dom jest
    > ubezpieczany,
    > bo jak by coś się stało to mają argument, aby nie wypłacić odszkodowania.

    Taki zapis musialbybyc w umowie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2013-07-09 13:10:33
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 12:04:58 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Taki zapis musialbybyc w umowie.
    >

    > --
    >
    > Marek
    >
    > echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

    Nie musi być takiego dosłownego zapisu w umowie. Wystarczy zapis że właściciel ma
    utrzymywać we właściwym stanie technicznym. Przy kradzieży z włamaniem wypłacą ale
    przy pożarze będą szukali haka. Z tego żyją ubezpieczyciele. Pierwsze co zrobią to
    sprawdzą czy były czyszczone kominy. Ubezpieczyciele mają bardzo sprawnie działające
    wywiadownie.

  • 13. Data: 2013-07-09 13:11:53
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak w temacie. Przyszedl tak sobie bez zapowiedzi.

    A do rozmowy o zapłacie doszliście może? Napomknął może ile by sobie życzył?

    pozdr

    mcs

  • 14. Data: 2013-07-09 13:28:26
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 09.07.2013 13:11, mcs wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A do rozmowy o zapłacie doszliście może? Napomknął może ile by sobie życzył?

    100 PLN za komin od kominka. W akcie swojej laski stwierdzil, ze gazowy
    skontroluje mi gartis :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2013-07-09 13:36:31
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > 100 PLN za komin od kominka. W akcie swojej laski stwierdzil, ze gazowy
    > skontroluje mi gartis :)

    Ja najtaniej znalazlem za 80. Najczęstsza cena to 150PLN za przegląd z
    kwitem.

    mcs

  • 16. Data: 2013-07-09 13:49:03
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    ubezpieczyciele. Pierwsze co zrobią to sprawdzą czy były czyszczone kominy.
    Ubezpieczyciele mają bardzo sprawnie działające wywiadownie.

    -----

    Niestety tak to wygląda, zawsze znajdą haka, dlatego ja nie ubezpieczam a
    jak muszę to wybieram najtańszych to samo z OC :)

  • 17. Data: 2013-07-09 13:52:30
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Ja najtaniej znalazlem za 80. Najczęstsza cena to 150PLN za przegląd z
    > kwitem.

    na pewnym publicznym obiekcie upalało ciągle urządzenia sterujące
    automatyką, korzystające z uziomu odgromówki,
    okazało się, ze nowy odgrom nie był podłączony dyndał sobie,
    jak powiedziałem właścicielowi, ze źle odgrom zrobiony to mi kwit pokazał,
    że
    była kontrola i wypadła dobrze, zaprosiłem go na wieżę :)
    to się zdziwił, jak to sobie wyjaśnił dalej sprawę kontroli odgromu, to już
    mnie nie obchodziło, mi zapłacił za usługę grzecznie.

    i tak to jest z kwitami

    pozdrawiam
    AT

  • 18. Data: 2013-07-09 15:35:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Niestety tak to wygląda, zawsze znajdą haka, dlatego ja nie ubezpieczam a
    > jak muszę to wybieram najtańszych to samo z OC :)

    Nawet na nowkie sztukie nie bierzesz AC?

  • 19. Data: 2013-07-09 15:53:53
    Od: "mcs" <...@...pl>

> [...]
    > to się zdziwił, jak to sobie wyjaśnił dalej sprawę kontroli odgromu, to
    > już mnie nie obchodziło, mi zapłacił za usługę grzecznie.

    No tak, ale ubezpieczycielowi to raczej kwit potrzebny niż mój czysty komin.

    mcs

  • 20. Data: 2013-07-09 16:33:47
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Nawet na nowkie sztukie nie bierzesz AC?

    Takich nie kupuję, tę różnicę w przypadku zakupu np.: kilkuletniego auta,
    wolę przeznaczyć na kilka lat napraw czy też paliwo czy inne przyjemności

    pozdrawiam
    AT