  • 1. Data: 2011-01-14 16:56:16
    Temat: ogrody działkowe ale nie PZD
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    szukam informacji o istnieniu i działalności ogrodów działkowych, ale
    nie Polskiego Związku Działkowców.
    Czy ktoś z Was ma działkę w takim ogrodzie lub wie gdzie mogę znaleźć
    informacje o takich ogrodach?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2011-01-30 20:40:28
    Temat: Re: ogrody działkowe ale nie PZD
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2011-01-14 17:56, Krycha pisze:
> [...]
    > nie Polskiego Związku Działkowców.
    > Czy ktoś z Was ma działkę w takim ogrodzie lub wie gdzie mogę znaleźć

    Proszę bardzo:
    http://tnij.org/j7a2

    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2011-01-30 21:10:30
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    http://tnij.org/j7bh

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2011-01-30 21:12:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    http://www.ogrodydejguny.eu/

    --
    pozdr. Jerzy

  • 5. Data: 2011-01-31 08:17:17
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 22:12, JerzyN pisze:
> [...]
    (...)

    > http://www.ogrodydejguny.eu/

    Pierwszy link nic nie znalazł, ale dwa następne tak.
    Liczyłam, że ktoś z takich ogrodów czyta naszą grupę i podzieli się
    wrażeniami z działalności swoich zarządów.
    Czy są zadowoleni czy nie bardzo.

    Pozdrawiam Krycha.

    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."