  • 131. Data: 2011-11-21 08:45:46
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:4ec9467a@news.home.net.pl...
    >W dniu 2011-11-20 16:51, Ghost pisze:
    >> ja jestem madry
    >
    > Twój problem

    O widze, ze jak kazdy korwinista jednak manipulujesz cytaty cudzych
    wypowiedzi. Jakie to typowe.

  • 132. Data: 2011-11-21 08:47:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A więc umiesz, tyle że trzeba Ci ciut więcej czasu na to!
    > OK - zapamiętam.

    I tak to sobie tlumacz. A poki co wracaj do codziennosci i marzen o
    cudownosci swiata po korwinistycznej rewolucji.

  • 133. Data: 2011-11-21 14:25:25
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-21 09:45, Ghost pisze:
    > O widze, ze jak kazdy korwinista jednak manipulujesz cytaty cudzych
    > wypowiedzi. Jakie to typowe.

    Racz zauważyć bystrzaku, że to Ty pierwszy wcisnąłeś w moje usta coś
    czego nie powiedziałem/napisałem.
    Po cholerę potem się dziwisz podobnej mojej reakcji?
    Czekam ciągle na Twój choćby jeden sensowny głos w tej offtopowej dyskusji.
    Dasz radę? Pewnie nie... jak zwykle.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 134. Data: 2011-11-21 14:29:11
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-21 09:47, Ghost pisze:
    > A poki co wracaj do codziennosci i marzen o
    > cudownosci swiata po korwinistycznej rewolucji.

    Wujek dobra rada? :-)
    Na początek dobrze by było aby dzisiejsze społeczeństwo przestało się
    zadłużać na potęgę kosztem następnych pokoleń.
    W przeciwnym razie zobaczysz jak wygląda NIE-korwinistyczna rewolucja.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info