  • 1. Data: 2010-11-19 17:29:57
    Temat: okna drewniane kontra plastiki
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jestem ciekaw waszych za i przeciw , swój wybór narazie pozostawię w
    tajemnicy aby się co po niektórym nie narażać:)

    Adi

  • 2. Data: 2010-11-19 18:02:41
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > jestem ciekaw waszych za i przeciw , swój wybór narazie pozostawię w
    > tajemnicy aby się co po niektórym nie narażać:)

    ja kupie pcv, czekam na jakies zimowe obniżki :-)

    b.

  • 3. Data: 2010-11-19 18:05:29
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a dlaczego pcv a nie drweno?

  • 4. Data: 2010-11-19 18:27:46
    Od: cuben <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 19:05, adi pisze:
    > a dlaczego pcv a nie drweno?
    A dlatego, że u mnie w bloku z rocznych okien złazi lakier.

  • 5. Data: 2010-11-19 18:36:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Lis, 18:29, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > jestem ciekaw waszych za i przeciw , sw j wyb r narazie pozostawi w
    > tajemnicy aby si co po niekt rym nie nara a :)

    Tylko PCV, byle na porzadnym profilu. Nie wyobrazam sobie 20-to
    letniego drewnianego okna ktore sie nawet troche nie powypaczalo i
    wpuszcza do domu wiaterek.. No chyba ze jakis super drogi egzotyk ale
    wtedy nie porownujemy drewno VS pcv bo w tym przedziale poprostu pcv
    nie ma ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-11-19 18:59:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jestem ciekaw waszych za i przeciw

    PVC biale mialem w porzednim mieszkaniu. Zaleta: sa szczelne. Wada, ech,
    zeby to jedna, wiec wady: Jak sie takie biale PVC zabrudzi, to tego sie
    nie da domyc. Robi sie takie szare i zadne detergenty, rozpuszczalniki
    nie pomoga. Najlepszy okazal sie plyn... do mycia plytek drukowanych,
    ale i tak niezupelnie. Szczelnosc moze byc zaleta, ale dla mnie np. brak
    nawiewnikow to powazny minus, ja w takiej duchocie nie jestem w stanie
    wytrzymac. Estetyka jest oczywiscie sprawa indywidualna, dla mnie wyglad
    dobrze wykonanych okien drewnianych jest bezkonkurencyjny. Porzadne
    firmy impregnuja drewno cisnieniowo, dobieraja gatunek i ciezar wlasciwy
    tak, ze kilkadziesiat lat okienka wytrzemaja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2010-11-19 19:11:26
    Od: "adi" <a...@g...com>

    . Porzadne
    > firmy impregnuja drewno cisnieniowo, dobieraja gatunek i ciezar wlasciwy
    > tak, ze kilkadziesiat lat okienka wytrzemaja.

    jakieś przykłady??

  • 8. Data: 2010-11-19 19:34:16
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Lis, 19:59, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > wytrzymac. Estetyka jest oczywiscie sprawa indywidualna, dla mnie wyglad
    > dobrze wykonanych okien drewnianych jest bezkonkurencyjny. Porzadne

    A do mnie wszyscy co przychodza to pytaja czy to okna drewniane ;)
    Okna z oknoplastu krakow na profilu veki, obustronnie okleinowane
    (ciemny orzech). It's piekne :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-11-19 19:34:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jakieś przykłady??

    Ogladalem okna roznych firm Googlajac o ich procesach technologicznych.
    Tak jak opisuje dziala np. Urzedowski. Bedziemy wymieniac okna na
    wlasnie ich (jak tylko kasa bedzie). Byl juz u nas manager z tej firmy,
    wybralismy rodzaj drewna (przedtem o tym poczytalem), wiemy jakie
    stosuja lakiery i ile warstw. Do tego precyzja wykonania, zwiedzilem na
    Bartyckiej wszystkie stoiska z oknami, tylko te otwieraly sie bez
    absolutnie zadnych zaciec, nic sie nie chwialo, robia wrazenie solidnych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2010-11-19 20:20:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "cuben" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A dlatego, że u mnie w bloku z rocznych okien złazi lakier.

    otóz to. Moze to uprzedzenie ale nie wierzę w trwałość drewnianych. W konicu
    nie mówimy o 5 latach ale o 20 czy 30. Dlatego najzwyklejsze białe pcv -ale
    za to o 3 szybach.

    b.