  • 1. Data: 2009-06-29 12:30:38
    Temat: okrągły taras
    Od: " bolekprostousty" <b...@g...pl>

    Mam takie pytanie;chcę okleić płytkami taras ale mam problem bo jest on
    półokrągły i nie pasują płytki(gres 32cm)więc musiałbym je wycinac i jak to
    wszystko wymierzyc żeby jeszcze dokleić podstopień ? Proszę o pomoc-dziękuję

  • 2. Data: 2009-06-29 12:32:29
    Temat: Re: okrągły taras
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > półokrągły i nie pasują płytki

    Musisz kupić okrągłe płytki :-)

    Zmierz na oko albo oblicz ze wzoru na pole koła :-)

  • 3. Data: 2009-06-29 13:42:46
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik bolekprostousty napisał:
> [...]
    > wszystko wymierzyc żeby jeszcze dokleić podstopień ? Proszę o pomoc-dziękuję

    Opisz na podeście prostokąt i zmierz jego powierzchnię (dla ułatwienia axb )
    pzdr.
    rafał