  • 1. Data: 2009-06-29 17:23:36
    Temat: Odległość zabudowy od granicy działki?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Jest działka 20m na 50m. Jeden bok 20m jest przy drodze osiedlowej, od
    której jest odsadzona linia zabudowy w odległości 5m. Przy tej linii będzie
    stał dom. Może.
    Drugi bok 20m to granica z sąsiadem. Wzdłuż obu boków 50m biegną drogi
    wewnętrzne dojazdowe do działek położonych za moją działką. Szerokość dróg
    3m może 4m.
    Pytanie mam takie. Czy wobec tych dłuższych boków też obowiązuje przepis o
    odległości zabudowy 4m dla ściany z oknem, 3m dla ściany bez okien?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-06-29 20:27:38
    Temat: Re: Odległość zabudowy od granicy działki?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pytanie mam takie. Czy wobec tych dłuższych boków też obowiązuje przepis o
    > odległości zabudowy 4m dla ściany z oknem, 3m dla ściany bez okien?

    Z tego co napisales to tak
    ale zawsze mozesz napisac do minstra o odstepstwo ;-)
    tak stanowi PB
    i wbrew pozorom prawie zawsze jest zgoda
    a urzednicy maja podkladke ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-06-29 20:40:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale zawsze mozesz napisac do minstra o odstepstwo ;-)
    > tak stanowi PB
    > i wbrew pozorom prawie zawsze jest zgoda

    Od 8 lipca będzie łatwiej.