  • 1. Data: 2009-03-14 22:17:05
    Temat: opinie o ISOTWIN F 25
    Od: dudo77 <d...@W...o2.pl>

    Witam serdecznie
    nadszedł czas na wybór kotła z opisu bardzo mi odpowiada ISOTWIN F 25
    http://www.tinyurl.pl/?jHbcX63N
    będę wdzięczny za opinie użytkowników
    może macie jakieś inne propozycje na 150m2 dwie łazienki jak na razie 3
    osoby
    pozdrawiam
    md

    --
    ---------- www.2soczewki.pl ------------
    ----- Markowe soczewki kontaktowe ------

  • 2. Data: 2009-03-16 11:02:22
    Temat: Re: opinie o ISOTWIN F 25
    Od: dudo77 <d...@W...o2.pl>

    dudo77 pisze:
> [...]
    > http://www.tinyurl.pl/?jHbcX63N
    > będę wdzięczny za opinie użytkowników
    > może macie jakieś inne propozycje na 150m2 dwie łazienki jak na razie 3

    Nikt nic nie wiem na temat tego kotła ;(?

  • 3. Data: 2009-03-16 16:49:01
    Od: "dolczak" <d...@w...pl>

    Podobno problemy z częściami zapasowymi...

  • 4. Data: 2009-03-16 21:03:37
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

    zobacz oferte immergas (ma dobre opinie)
    zeus victrix 24kW z wbudowanym zasobnikiem
    jest wersja kondensacyjna i tradycyjny z zamknieta komora spalania
    jest tez z otwarta i sie ten piec nazywa chyba Avio
    pozdrawiam