  • 1. Data: 2009-10-23 19:25:02
    Temat: ostatnie malinki
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Ostanie malinki z krzaków zdjęte, a wnuczkowi gałązki z malinkami a nich sam
    zdejmie.
    SJS

  • 2. Data: 2009-10-24 20:38:44
    Temat: Re: ostatnie malinki
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:25:02 +0200, SJS napisał(a):

    > Ostanie malinki z krzaków zdjęte, a wnuczkowi gałązki z malinkami a nich sam
    > zdejmie.
    > SJS

    "Kabaret Starszych Panów

    Addio pomidory
    Minął sierpień, minął wrzesień, znów październik i
    ta jesień rozpostarła melancholii mglisty woal
    Nie żałuję letnich dzionków, róż, poziomek i skowronkow
    Lecz jednego, jedynego jest mi żal

    Addio pomidory
    Addio ulubione
    Słoneczka zachodzące za mój zimowy stół
    Nadchodzą znów wieczory sałatki niejedzonej
    Tęsknoty dojmującej i łzy przełkniętej wpół

    To cóż że jeść ja będę zupy i tomaty
    Gdy pomnę wciąż wasz świeży miąższ ...
    w te witaminy przebogaty...
    Addio pomidory, addio utracone
    Przez długie, złe miesiące wasz zapach będę czuł

    Owszem była i dziewczyna i miłości pajeczyna
    co oplotła drżący dwukwiat naszych ciał
    Porwał dziewcze zdrady poryw
    i zabrała pomidory te ostatnie com schowane przed nią miał

    --

    Ikselka.