  • 1. Data: 2009-09-25 06:25:30
    Temat: oświetlenie w podbitce
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Cześć,

    szukam jakiś opraw co by wmontować w podbitkę dachu, możecie coś polecić, bo
    nie znalazłem nic dedykowanego, a chciałbym coś z jakąś osłoną co by mi
    jakieś osy/muchy i kurz się nie dostawał.

    Możecie coś polecić, ktoś montował jakieś oprawy?

    Pozdrawiam. R.

  • 2. Data: 2009-09-25 08:39:22
    Temat: Re: oświetlenie w podbitce
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > szukam jakiś opraw co by wmontować w podbitkę dachu, możecie coś polecić,
    > bo nie znalazłem nic dedykowanego, a chciałbym coś z jakąś osłoną co by mi
    > jakieś osy/muchy i kurz się nie dostawał.

    A zwykle oprawy do halogenow nie moga byc? Wszyscy zdaje sie tym to robia.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-09-25 18:27:54
    Od: "R" <n...@w...pl>

    zwykłe oprawy są na górze bez puszek czyli odpada, bo pył, kurz itd.
    chciałbym żeby od góry miały jakieś puszki lub w ogóle wodoszczelne

    montowaliście coś podobnego?

  • 4. Data: 2009-09-25 18:45:06
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    R pisze:

    > montowaliście coś podobnego?

    Zamontowałem w podbitce ponad 3 lata temu zwykłe oprawy na halogeny
    z trzonkiem GU-10, od góry są osłonięte plastikowymi donicami
    przymocowanymi zszywkami do podbitki. Wszystko działa bez problemu
    z żarówkami LED na 230V, ale rzeczywiście owady i pająki pchają się
    tam wszystkimi szczelinami i niektórym udaje się wcisnąć pod szkiełka
    osłaniające żarówki, będę to musiał kiedyś rozebrać i wyczyścić.
    LEDy włącza czujnik zmierzchowy, przepracowały już przynajmniej
    12 tysięcy godzin i dalej świecą tak samo, jak na początku.

    T.