    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: pękanie owoców brzoskwiń
    Date: Sat, 26 Mar 2011 19:08:44 +0100

    Witam!
    Trzy lata temu posadziłem brzoskwinię (którą nabyłem w charakterze
    nektaryny) ;)
    Owoce ma niezbyt wielkie, zielonkawobiałe i co roku wszystkie (albo
    prawie wszystkie) pękają wzdłuż szwu. Pęknięcia pogłębiają się w miarę
    wzrostu owoców. Na innej brzoskwini (red haven) to zjawisko nie występuje.

    Czy jest to jakaś choroba, czy też wpływ warunków zewnętrznych?
    Zastanawiam się, czy warto dać jej jeszcze jedną (czwartą) szansę, czy
    ją usunąć?

    Pozdrawiam

    Przemek