  • 111. Data: 2021-07-26 13:50:36
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Z twórczości tego pana mogę sobie jeszcze przypomnieć chłodzenie
    > tarasu "zimnem opadowym" (albo jakoś tak), które szczególnie mnie
    > urzekło, ale zaliczam to raczej do kategorii wpadek niewinnych.

    Wiara w darmowe zimno odpadowe jest bardzo powszechna, ma wyznawców
    nie tylko na tej grupie. Ale gdzie jak nie tu znaleźć tak zaciekłych
    obrońców. Jest ich więcej, nie można wyróżniać jednego, bo komuś
    innemu takie pominięcie może sprawić przykrość. Natomiast pomysł
    klimatyzacji tarasu chłodnym nawiewem urzekł i mnie. Doceniam.

    --
    Jarek

  • 112. Data: 2021-07-26 14:15:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 13:51:09 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    > innemu takie pominięcie może sprawić przykrość. Natomiast pomysł
    > klimatyzacji tarasu chłodnym nawiewem urzekł i mnie. Doceniam.

    Dobrze ci się dyskutuje z czymś co chwaliło się że morduje zlapane we wnyki dzikie
    zwierzęta, na dodatek w okresie kiedy karmią swoje dzieci?

  • 113. Data: 2021-07-26 14:23:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 09:45:28 UTC+2 collie napisał(a):

    > Jeszcze chwila, a ten wypierdek mamuta napisze pochlebną opinię
    > o twoich wełnianych panienkach w szopie, jak u górala na hali ("ach,
    > gdybyś ty jeszcze gotować umiała!") i dopiero rad będziesz fest, gdy
    > ci przykadzi, jaki z ciebie gieroj przy mordowaniu matki małych lisków,
    > złapanej w sidła. Gnoju jeden.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.u
    Na bank rucha swoje kozy. Uważasz że coś bez kręgosłupa moralnego ma jakieś opory?

  • 114. Data: 2021-07-26 14:26:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 lipca 2021 o 23:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Przyznaje ze to zdziwiło mnie najbardziej.
    > Mateusz prowadzi dyskusje w taki sposób ze nawet jakby napisał ze
    > ziemia jest płaska to z pewnoscia zrobiłby to w taki sposób aby nikogo
    > nie obrazic, nawet kuloziemców... ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    > można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    > DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"
    Jak ten sodomita opiszę jak dmucha swoje kozy to będziesz mu zazdrościł stylu?

  • 115. Data: 2021-07-26 14:38:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:47:55 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś mnie.
    > Linka do dyskusji(ogólnodostępnej) prosiłem a nie o personalia.
    On generalnie mało rozumie.

  • 116. Data: 2021-07-26 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > opiszę jak dmucha swoje kozy

    Niby tylko ogonek a wiele zmienia ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 117. Data: 2021-07-26 23:09:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 23:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
    Ale tylko u debili zmienia. Normalny od razu widzi że to skutek działania
    automatycznego słownika. U ciebie zmienia bo żeby być kurierem nie trzeba być bardzo
    inteligentnym.

  • 118. Data: 2021-07-27 07:16:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-26 o 23:09, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
    > Ale tylko u debili zmienia. Normalny od razu widzi że to skutek działania
    automatycznego słownika. U ciebie zmienia bo żeby być kurierem nie trzeba być bardzo
    inteligentnym.

    twoje IQ <20 więc nie masz szans.
    "ostał ci się jeno sznur". ;-)))

    --
    Runt

  • 119. Data: 2021-07-27 08:22:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 05:34:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Może zamiast rozdrapywać nowy temat daj linki do tych swoich wypowiedzi o wadach
    czytnika google. Jeśli pisałeś to gdzieś to jest. Jeśli tylko pisałeś że wiele razy
    pisałeś to znaczy że tego nie ma. I do drugiej wersji jestem się w stanie przychylić.

    Zajrzyj na alt.pl.test. Jest tam wątek zatytułowany "crosspost test ŹĘĆ
    ŻĄŚŃÓŁ źęć żąśńół" w którym omawia się niektóre aspekty pisania z google
    groups.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 120. Data: 2021-07-27 09:39:26
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-26 o 21:00 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    >
    > Niby tylko ogonek a wiele zmienia ;-D

    Ogon to zaiste jedna z oczywistych cech, pozwalająca odróżnić owcę od
    kozy. Nie wiem, o co chodzi z dmuchaniem, gdyż to zwrot mi nieznany,
    nie sądzę jednak by emeryt trzymał w swojej wynajmowanej kawalerce
    kozy. Te preferują raczej otwarte przestrzenie i nie znoszą zaduchu.
    Mogę tylko zgadywać, że użyte sformułowanie jest jakimś lokalnym
    idiomatem, ale ja już dawno zaprzestałem prób rozumienia tego pana. Nie
    da się. Tu potrzeba specjalisty.

    Mateusz