    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Date: Mon, 26 Jul 2021 13:50:36 +0200

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Z twórczości tego pana mogę sobie jeszcze przypomnieć chłodzenie
    > tarasu "zimnem opadowym" (albo jakoś tak), które szczególnie mnie
    > urzekło, ale zaliczam to raczej do kategorii wpadek niewinnych.

    Wiara w darmowe zimno odpadowe jest bardzo powszechna, ma wyznawców
    nie tylko na tej grupie. Ale gdzie jak nie tu znaleźć tak zaciekłych
    obrońców. Jest ich więcej, nie można wyróżniać jednego, bo komuś
    innemu takie pominięcie może sprawić przykrość. Natomiast pomysł
    klimatyzacji tarasu chłodnym nawiewem urzekł i mnie. Doceniam.

    --
    Jarek