  • 11. Data: 2015-10-16 22:47:34
    Temat: Re: plany kolibra ;)
    Od: Łukasz Gruca <l...@g...com>

    Adam, Irek, Lisciasty zapraszam tutaj:
    https://groups.google.com/forum/#!forum/budujemykoli
    bra

  • 12. Data: 2015-10-17 05:14:43
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-10-16 o 10:31, Adam Sz. pisze:
    > No cze.
    >
    > Jest sobie koliber:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=1scj5sotD-E
    >
    > Plany budowy kosztuja 99$ (to niestety z USA wiec wszystko w calach).
    > Ktos chetny na zrzutke? :) Narazie jest nas 4.
    > pozdr.

    Masz na czym to wyciąć?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2015-10-17 09:36:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 16 października 2015 21:37:38 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Uhu. Kupujac i placac mu za projekt :-)

    Niezupełnie, mały kanciarzu :-)

    >Ghoscik - idz sobie z tego watku bo z geby ci jedzie i trudno przy tym
    >wytrzymac.

    Raczej prawda w oczy kole, złodziejaszku.

    Mówisz, że prawa copyrightu, w Twoim świecie oznaczają, że można raz
    zapłacić i odsprzedać dalej? Albo kupić od kogoś kto nie jest właścicielem
    praw?

    Pewnie jak by się dało to po skopiowaniu, oddałbyś te plany i oczekiwał
    zwrotu kasy.

  • 14. Data: 2015-10-17 09:58:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    t...@g...com pisze:
    > Za jakiś czas takie coś yo sobie wytnę w ciągu wieczora :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=gq597ueq9sc Jak widać sama zetka dopiero gotowa
    oraz częściowo sterowanie. Powoli idzie ale do przodu.

    No śliczna oś, masywna i ładnie wykonana. Gratuluję :)
    Dodaj zderzak osi oraz osłonę na śrubę. Raz że pył jej nie posłuży, dwa
    jak Ci wypadnie detal (na boki też latają) i trafi w śrubę to może
    zagnieść krawędź. Szkoda by było. Acha, zaślepić otwory na łby śrub.

    Powodzenia.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2015-10-17 10:07:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może sprzedawca planów dopuszcza sytuacje w której kilka osób się zrzuci i na
    podstawie jednej dokumentacji zrobi więcej niż jedna sztukę kolibra. Malo
    prawdopodobne ale możliwe.

  • 16. Data: 2015-10-17 10:13:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Może sprzedawca planów dopuszcza sytuacje w której kilka osób się zrzuci i
    >na podstawie jednej dokumentacji zrobi więcej niż jedna sztukę kolibra.

    Jasne :-)

  • 17. Data: 2015-10-17 10:48:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Malo prawdopodobne ale możliwe. Nie moje małpy nie mój cyrk i mnie się nie chce
    spytac sprzedawcy.

  • 18. Data: 2015-10-17 10:53:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 października 2015 05:14:49 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Masz na czym to wyciąć?

    Nie mam ale bedzie okazja do doposazenia warsztatu :-)
    Pila / wyrzynarka wlosowa (stolowa) plus jakas szlifierka - jeszcze nie wiem
    dokladnie jaka - mam frezarke gornowrzecionowa z mozliwoscia przykrecenia
    do stolu - jakby ja tak przykrecic od dolu do stolu i do wrzeciona
    przykrecic jakis trzpien do szlifowania to byloby idealne narzedzie do
    wyrownania krawedzi wczesniej wycietego elementu :) Musze poszukac,
    czy sa takie "trzpienie" w ogole dostepne ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2015-10-17 11:09:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 października 2015 10:53:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > dokladnie jaka - mam frezarke gornowrzecionowa z mozliwoscia przykrecenia
    > do stolu - jakby ja tak przykrecic od dolu do stolu i do wrzeciona
    > przykrecic jakis trzpien do szlifowania to byloby idealne narzedzie do

    O, cos takiego:

    http://www.elektrovip.pl/product-pol-40645-TRZPIEN-S
    ZLIFIERSKI-CYLINDRYCZNY-12mm-WF2171000-.html

    Trzpien ma 6mm wiec do frezarki idealnie by pasowal. Frezarka ma mozliwosc
    ustawienia obrotow - moze na najnizszych by to dalo rade :)

    Jak nie to bedzie trzeba kupic albo zrobic taki stolik do dremela - tam jest
    duzo wiecej roznego typu i mniejszych koncowek do szlifowania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2015-10-17 15:42:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Oct 2015 01:07:05 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Może sprzedawca planów dopuszcza sytuacje w której kilka osób się zrzuci
    > i na podstawie jednej dokumentacji zrobi więcej niż jedna sztukę
    > kolibra. Malo prawdopodobne ale możliwe.

    Wystarczy przeczytać:

    http://www.derekhugger.com/plan_samples/Colibri-Samp
    le.pdf

    (C) 2015 Derek Hugger. All Rights Reserved.

    Reproduction of part or all of this document is prohibited except by the
    original retail purchase for his or her own personal use. The contents of
    this document and associated documents, including but not limited to
    instructions, designs, illustrations, diagrams, and patterns are for
    personal use, and may not be included in any other work or publication, or
    be distributed, or be used for commercial purposes except with explicit
    written consent from the author. [...]

    I tyle w temacie. :>

    --
    Pozdor