eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieplyn hydrauliczny na scianie - czym zmyc przed malowaniem?plyn hydrauliczny na scianie - czym zmyc przed malowaniem?
  • Data: 2014-07-06 19:50:58
    Temat: plyn hydrauliczny na scianie - czym zmyc przed malowaniem?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej :)

    Wykanczam garaz -> mam tam narazie goly tynk. Jakis czas temu (ze dwa lata
    temu) na jedna sciane prysnal mi z weza plyn hydrauliczny - male plamki (2x2cm)
    ale na powierzchni ~2-3m2). Chce teraz ta sciane malowac - przypuszczam ze
    farba w tych miejscach nie bedzie sie zbytnio trzymac. Co byscie (poza
    solidnym zagruntowaniem) jeszcze z tym zrobili? Czym zmyc? Tynk
    cementowo-wapienny, narazie przejechalem cala sciane myjka cisnieniowa -
    po wyschnieciu oczywiscie widac jeszcze lekko swiecace plamki - na 100%
    farba na to nie zlapie (obawiam sie czy grunt w ogole chwyci :)

    Myslalem o jakims mocnym srodku na tluszcz (mam pare preparatow raczej
    przemyslowych) i normalnie to wyszorowac szczotka i splukac jeszcze raz
    karcherem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.