    From: Robert brak <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: pochyła działka
    Date: Tue, 24 Nov 2009 17:52:44 -0800 (PST)

    chciałem się dowiedzieć jak bardzo sie władowałem :).
    Mianowicie, kupiłem działkę bardzo pochyłą (przynajmiej wydaje mi się,
    że bardzo).
    Działka jest na stoku i różnica wysokości to max 6,88m na długości
    około 32m.
    Daje to spadek niewiele ponad 2m na 10m długości działki (na drugim
    boku spadek jest o metr mniejszy).
    Spadek jest raczej równomierny w jednym kierunku.

    Jaki domek na tym można wybudować. W piątek jadę do architekta ale
    chciałem się praktycznie dowiedzieć, czy
    lepiej jest wyrównać teren (podebrać) czy częściowo podpiwniczać. Nie
    ukrywam, że muszę liczyć każdą wydaną złotówkę.
    Ile mniej więcej procentowo drożej wyjdzie mi budowanie domku na
    takiej działce (domek jednorodzinny 110-120m^2)

    pozdrawiam Robert