  • Data: 2009-08-25 22:01:42
    Temat: podłoga pływająca na styropianie - kilka wątpliwości
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ponieważ zdecydowałem się na połozenie styropianu na podłodze (głownie w
    celu podniesienia poziomu podłogi, podłoga między piętrami) zacząłem się
    przymierzać do realizacji i naszło mnie kilka wątpliwości wykonawczych.

    -Całość ma mieć ok 8-9cm (bez kleju i płytek), poradzono mi dać 5 cm
    styropianu podłogowego, na to 3-4cm wylewki zbrojonej siatką i 1cm wylewki
    samopoziomującej, wystarczy tyle wylewki? pomieszczenie ok 20m

    -zbrojenie siatką stalową z drutu 3mm, jak się ją kładzie? tzn jedna warstwa
    wystarczy? ile takie siatki powinny nba siebie nachodzic? jesli wylewka ma
    mieć 4 cm, to na jakiej głebokosci powinna być ta siatka? 1cm nad
    styropianem wystarczy?

    -czy dylatację od scian można zrobić "zwykłym" styropianem fasadowym ?

    -czy można wylać wylewkę samopoziomującą juz po kilku dniach od poprzedniej?
    w sumie obie cementowe... a i tak musze potem z miesiac czekać przed
    kładzeniem gresu

    .