    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: podziemny ciek wodny? mam problem....
    Date: Tue, 24 Aug 2010 18:37:45 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    miejsce:
    betonowane podworko, przeryte zasypanymi wykopami po wymianie rur
    wodociągowych.

    otoz dzisiaj po solidnej ulewie zauwazylem ze przy wykopie(zasypanym na
    poziom gruntu) jest dziura, wszedzie kaluze a tam nie ma.
    przytargalem waż i odkręciłem zawór z wodą. lałem dośc długo silnym
    strumieniem wode a ona znikała mi pod fundamentem. Podobną sytuację
    widziałem mniej wiecej na srodku podwórka ale tam zasypalem dziure
    (mniejsza) i tam kaluza stoi.

    Pytanie: co zrobić z taką norą znikającą pod fundamentem? nie wiem jak
    daleko to leci i dokąd (w końcu sie zapełniła dziura wodą ale jak zakręciłem
    to po chwiili zleciała). Jakies 5-6 metrow dalej jest krawedz szamba, ktore
    zdaje się, że już nie jest szczelne bo coś sporo przybyło zawartości a ma ze
    20-25 metrów sześciennych objętości....
    nie slyszalem zeby wlatywala do niego woda podczas zalewania dziury.
    jakies sugestie?
    martwic sie tym? zasypac i olac?

    --
    -