  • 11. Data: 2009-11-21 23:48:00
    Temat: Re: polerowanie okularów
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 20 Lis, 09:19, gary <g...@c...pl> wrote:
    > Krzysztof pisze:> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    >
    > displex ?
    > ale nie ręczę za utrzymanie niezmienionej wartości dioptrii

    To nie kwestia dioptrii tylko czy da się przez takie okulary potem
    patrzeć.
    Każdy taki syf będzie potem źródłem odbić i innych, pozornych, źródeł
    światła.
    Tak samo jak przez brudne okulary nie da się oglądać telewizji, jeśli
    tylko telewizor
    jest jedynym źródłem światła.

  • 12. Data: 2009-11-22 16:24:45
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Krzysztof pisze:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    > porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
    > Proszę o poradę.
    > KK
    Na świecie poleruje sie lustra teleskopów z duzym powodzeniem, wiec 2 nedzne szybki
    nawet z pleksy,
    to IMO pikuś.
    Problem w odpowiedniej paście polerskiej i tyle.
    Skoro facet chce sie bawic, to czemu mu zabronić.Wymienić szkła zawsze może.

  • 13. Data: 2009-11-29 18:19:46
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Na świecie poleruje sie lustra teleskopów z duzym powodzeniem, wiec 2
    > nedzne szybki nawet z pleksy, to IMO pikuś.

    recznie sie je poleruje ? :)

    > Problem w odpowiedniej paście polerskiej i tyle.

    i recznie uzyska taki efekt ze nigdzie nie bedzie jakis krzywizn ktore
    pozniej beda utrudniac patrzenie przez te okulary ?

    > Skoro facet chce sie bawic, to czemu mu zabronić.Wymienić szkła zawsze
    > może.

    szkoda jego czasu i pieniedzy

    --
    pzdr