  • 1. Data: 2024-06-29 21:21:44
    Temat: na chuj mieć dom?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    znowu szczury opierdoliły kable
    i nie ma prądu :D

    trzeba być jebniętym zdrowo z lewej tylnej podkowy konia
    żeby mieć dom i co rusz przy nim coś naprawiać.

    Szczur żeby chciał to nie wejdzie na trzecie piętro
    do mieszkania bo się bedzie bał.

    Jak w 2009r łaziłem po domach jako inkasent
    to w 90% domów śmierdziało i były zagracone.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-29 22:18:52
    Temat: Re: na chuj mieć dom?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.06.2024 o 21:21, PiteR pisze:
> [...]
    > do mieszkania bo się bedzie bał.
    >

    > Jak w 2009r łaziłem po domach jako inkasent
    > to w 90% domów śmierdziało i były zagracone.

    To po co łaziłeś do slamsów?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-06-29 22:27:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v5pq8d$3ru9t$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > To po co łaziłeś do slamsów?

    taki rejon kierownik wyznaczył :)

    gumiaczki, grabie, micha dla psa i te klimaty
    dobrze że krów nie można trzymać.

  • 4. Data: 2024-06-30 03:56:33
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-06-29 15:27, PiteR wrote:
    > in <news:v5pq8d$3ru9t$1@news.icm.edu.pl>

    > taki rejon kierownik wyznaczył :)
    >
    > gumiaczki, grabie, micha dla psa i te klimaty
    > dobrze że krów nie można trzymać.

    Myslisz ze ci sami ludzie mieli by lepiej w bloku?
    Myslisz ze bylo by ich stac na lepsze zycie w niedomu?

    Ja jak widze to dom moze byc tanszy w utrzymaniu od mieszkania.
    500-800pln czynszu to dobra kasa na sporo remontow. Jak kogos nie stac
    na takie naprawy w domu to i na czynsz go stac nie bedzie.

    A szczury - coz, nie mieszkasz, nie masz kota/psa przy domu to i szczur
    czy inna fretka sie rozgosci. Podziekuj tez uniji ze kable sie robi z
    dodatkami olejow roslinnych co powoduje ze zwierza to gryza. Moze nie
    akurat twoje ale taki trynd jest

    --
    Lukasz