  • 11. Data: 2017-03-18 23:55:51
    Temat: Re: półsfera całoroczna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-17 o 15:29, quent pisze:

    > To widziałem już gdzieś.
    > Te namioty to jednak coś w zasięgu ręki.
    > Od dłuższego czasu kombinuję jak tu zbudować jakiś domek w ogredzie ;-)

    Ze tanio?

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2017-03-19 08:43:57
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    .... tiksotropie i pewno zalicza sie go do plynow nieniutonowskich.
    podejrzewam, ze jeszcze sporo wiecej ma miec wlasciwosci a sama technika
    nakladania tez jest bardzo rygorystycznie okreslona.

    ale pytanie czy ktos z Was naprawde chcialbym w czyms takim mieszkac? Fajne,
    ciekawe pod katem innowacyjności, zastosowanych rozwiazan technicznych ale
    czy to jest cieple i przyjemne miejsce do zycia i odpoczynku?

  • 13. Data: 2017-03-19 09:24:01
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > ale pytanie czy ktos z Was naprawde chcialbym w czyms takim mieszkac? Fajne,
    > ciekawe pod katem innowacyjności, zastosowanych rozwiazan technicznych ale
    > czy to jest cieple i przyjemne miejsce do zycia i odpoczynku?

    Na razie, to robi za ciekawostkę.Ale, jeśli to będzie opłacalne, to dlaczego
    nie?Mieszkamy w domach z betonu.Biura ( a bylem i w domach) są z metalu ( płyty
    warstwowe) pokrytego gipsem.Albo styropian pokryty gipsem.
    No to w czym problem?
    Tylko w kasie.

  • 14. Data: 2017-03-19 10:46:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 marca 2017 09:24:03 UTC+1 użytkownik abomito napisał:

> [...]
    nie?Mieszkamy w domach z betonu.Biura ( a bylem i w domach) są z metalu ( płyty
    > warstwowe) pokrytego gipsem.Albo styropian pokryty gipsem.

    taką płytę warstwową metal/pur/metal to chetnie bym sprawdzil, co warta i ile
    kosztuje. Moze to jest tanie? Wie ktos cos?

    Konstrukcja budynku to wlasciwie wszystko jedno jaka, w koncu jej nie widać, moze byc
    i z drukarki 3d, ma miec zadane parametry i być tania.

    b.

  • 15. Data: 2017-03-19 14:17:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.03.2017 23:55, Maniek4 wrote:

    > Ze tanio?

    Cholera wie.
    Można to postawić a potem przenieść w inne miejsce.
    Można to kupić na firmę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2017-03-19 15:39:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-19 o 14:17, quent pisze:

    > Cholera wie.
    > Można to postawić a potem przenieść w inne miejsce.
    > Można to kupić na firmę ;-)

    Kilkanascie tysi za namiot w rogu dzialki... Bo ja wiem?

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2017-03-19 16:36:29
    Od: abomito <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Konstrukcja budynku to wlasciwie wszystko jedno jaka, w koncu jej nie widać, moze
    byc i z drukarki 3d, ma miec zadane parametry i być tania.

    Właśnie problem w tym, że w tym wypadku konstrukcja wystaje a którejś strony
    budynku.Obecnie bardzo rzadko jeden materiał ma dwie lub trzy funkcje.
    Kiedyś mur był mur. Z zewnątrz robił za stronę wizualną.Wewnątrz konstrukcja, jej
    wypełnienie i i izolacja termiczna.Dopiero w środku tynk robił za wygładzenie- czyli
    estetykę.
    A płyta warstwowe? Jest dobra izolacja i jej osłona,nic więcej.
    Wewnątrz musi być pustka na ukrycie konstrukcji i instalacji.(te ostatnie mogą być po
    wierzchu).
    A samo mieszkanie niczym się specjalnym nie wyróżnia.Tanie też nie jest.

  • 18. Data: 2017-03-19 17:01:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko co da sie kupic mozna kupic na firme. Inna sprawa ze us ma w zakresie
    obowiazkow sprawdzanie czy zakup i odliczenie podatkow roznych bylo zasadne. Przy tym
    co moga zrobic jak sie dopatrza oszustwa otwieranie parasola w dupie to zabawa dla
    grzecznych dzieci.

  • 19. Data: 2017-03-19 18:54:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.03.2017 15:39, Maniek4 wrote:
    > Kilkanascie tysi za namiot w rogu dzialki... Bo ja wiem?

    Ludzie mają różne potrzeby.
    Firma jest paręnaście kilometrów ode mnie.
    Przez ostatnie kilka lat rozwinęła się niemiłosiernie.
    Hollywood nawet od nich kupił te namioty do Marsjanina ;-)
    https://d-nm.ppstatic.pl/k/r/93/18/56168984c4a1c_o.j
    pg?1488297678
    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2017-03-19 19:00:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.03.2017 20:17, abomito wrote:
    > Witam!
    >>
    > No nie, aż dobrze,to nie ma.
    > Ale za 35 tysie PLN+ VAT + transport to Ci przywiozą.

    Koszt konstrukcji 35tys
    koszt transportu ?
    Koszt wynajęcia zajebistego namiotu ?
    koszt izolacji ?
    koszt, tylkowania, malowania, membrany dachowej, okien ?

    Mamy już 100tys?
    Myślę, że lekko

    --
    Pozdr.