  • Data: 2013-08-21 07:54:16
    Temat: posadzka poliuretanowa - jak?
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wymyśliłem sobie żeby w kuchni (a później w łazience?) zrobić posadzkę
    poliuretanową/żywiczną (to to samo??) - coś jak to: http://tnij.org/y8dg
    Pytania mam tylko:
    1) czy nie jest to aby za śliskie
    2) czy faktycznie będzie się nadawać do kuchni czy łazienki
    3) czy trudno to samemu położyć? wygląda prościej niż kafelki :)
    4) co będzie mi potrzebne do wykonania tej posadzki przyjmując że mam
    teraz goły beton - gdzie kupić do tego materiały? na razie pytałem tylko
    w OBI to takich rzeczy w ogóle nie mają - będzie to w marketach
    budowlanych? gdzie tego szukać (we Wrocławiu?)
    5) dodaje się do tego jakieś barwniki czy kupuje gotowe kolory?

    Łukasz