  • 1. Data: 2011-03-17 16:46:52
    Temat: powojnik
    Od: kryluta <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
    powojnika- odm. Gen.Sikorski.Może już za późno, bo już są pączki? A może
    jeszcze zdążę?

  • 2. Data: 2011-03-17 17:27:23
    Temat: Re: powojnik
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

[...]

    Jak wykopiesz z bryłą ziemi to możesz przesadzać. Po posadzeniu obficie
    podlej, nawet jak ziemia wilgotna, aby dobrze oblepiła korzenie.
    Pozdrawiam i życzę przyjęcia - Waldek

  • 3. Data: 2011-03-17 20:22:19
    Temat: Odp: powojnik
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "kryluta" nie wie co to szacun:

    > Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
    > powojnika- odm. Gen.Sikorski.

    Tylko w ważne święta państwowe. 1 Maja i 22 Lipca odpada - na bank się nie
    przyjmie;-)

    zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 4. Data: 2011-03-17 22:46:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 17 Mar, 17:46, kryluta <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam wszystkich
    > Mam pytanie , czy ktoś może mi doradzić , kiedy przesadzać kilkuletniego
    > powojnika

    Dokładnie wtedy, kiedy jesz "torta" :-/

    Kilkuletni powojnik najlepiej przesadzać jesienią. Jeśli koniecznie
    chcesz przesadzić powojnik wiosną, powinnaś go także silnie przyciąć.