  • 1. Data: 2010-03-13 12:13:45
    Temat: prac nie umiem?
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Podkoszulki białe. Nowe. Chyba niezłe, Hedndersona. Nietanie.

    Piorę z białymi koszulami, normalnie, pralka, woda, proszek lub żel, płyn,
    40~45°C, uszlachetniacz, wirowanie 400 obrotów.

    I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na
    boki!
    Robią się z podkoszulka balony, szerokie, jak na osobe pięć razy ode mnie
    cięższą, obszerniejszą.
    Jako zupe lnie nowe (oraz po pierwszych praniach jescze) przylegją do ciała,
    są wąskie i długie.
    Ale po kilku praniach zaczynają się robić krótkie, i
    szeroko-baloniasto-rozciągnięte.
    Co robię źle?
    A może podkoszulki powinienem zacząć w poprzek nosić?

    Sam jestem - i dlatego pytam, bo nie radzę sobie ze wszystkim.

  • 2. Data: 2010-03-13 12:33:13
    Temat: Re: prac nie umiem?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    sam jestem wrote:

    > Co robię źle?

    IMO wszystko robisz dobrze. Może te podkoszulki nie są takie dobre, za jakie
    chcą uchodzić;-)

    > A może podkoszulki powinienem zacząć w poprzek nosić?

    A strzepujesz je przed powieszeniem? może spróbuj, czasem pomaga.
    J.

  • 3. Data: 2010-03-13 13:54:24
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    sam jestem pisze:

    > Sam jestem - i dlatego pytam, bo nie radzę sobie ze wszystkim.

    Moja rada jest taka:

    Stwórz pełnowartościowy związek z osobą... najlepiej płci przeciwnej
    i... sprawa stanie się prostsza ;-))).

  • 4. Data: 2010-03-13 14:09:44
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    sam jestem pisze:

> [...]
    > 40~45°C, uszlachetniacz, wirowanie 400 obrotów.
    >
    > I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na

    Pierzesz dobrze, widocznie podkoszulki jakieś dziwne, nieraz niezłe
    firmy produkują u Chińczyków i takie bywają efekty. Kupując t-shirty
    zwracaj uwagę na gęstość, by była powyżej 180g, wtedy się nie będą
    rozciągać.
    --
    Basia

  • 5. Data: 2010-03-13 14:10:28
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    robercik-us pisze:

    > Stwórz pełnowartościowy związek z osobą...
    Albo z szopem praczem.
    --
    B.

  • 6. Data: 2010-03-13 20:29:05
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Podkoszulki białe. Nowe. Chyba niezłe, Hedndersona. Nietanie.
    > I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na
    > boki!

    Bo henderson to zadna marka - chlam jakich wiele.
    Da sie na targu znalezc koszulki o niebo lepsze, bezmarkowe. Opisywane
    efekty nie wystepuja - cokolwiek z nimi zrobisz. Swego czasu kupilem
    bezposrednio od producenta ze 20 t-shirtow z normalnego (czytaj porzadnego)
    materialu o dobrej gramaturze (200). SĄ DOBRE. Jedno, drugie, dziesiąte
    pranie - one sa nadal dobre. Wymiary/kolnierzyk, rekawy - b.dobre biorac pod
    uwage czas. Kosztowały mnie po 12zł sztuka 4 lata temu.

    Hendersona tez mam, a raczej mialem.

    Kolega kupil parenascie t-shirtow przy okazji firmowego zakupu w modra.pl
    czy jakos tak, marki nie pamietam ale gramatura tez spora - nie narzeka.
    Bylo to jakos na jesien wiec zakladam ze juz pare razy byly prane ;)

    Ogolnie czasami firmy ktore robia koszulki z nadrukami (szczegolnie te
    lepsze niz "naprasowywanka) wiedza gdzie i jaka kupic koszulke by jej po
    dwoch praniach nie ogladac z reklamacji od klienta - mozna tam zapytac na
    czym robia nadruki.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 7. Data: 2010-06-22 05:15:38
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > lepsze niz "naprasowywanka) wiedza gdzie i jaka kupic koszulke by jej po
    > dwoch praniach nie ogladac z reklamacji od klienta - mozna tam zapytac

    Dokładnie.

    Firma, w której kiedyś pracowałem robiła tylko i wyłącznie na
    Promostarsach - mówili, że to są Fruit of the loom, tyle, że bez nadruku.

    Nie wiem jak jest w rzeczywistości, ale IMO koszulki nie do zdarcia.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl