  • 11. Data: 2013-07-10 08:31:01
    Temat: Re: problem z wodociągami
    Od: <m...@g...com>

    Jedna sprawa. Aby wodomierz działał prawidłowo, musi mieć przed i za sobą
    odpowiedniej długości prosty odcinek rury. Jest to okreslone w specyfikacji
    każdego wodomierza. Miej to na uwadze, bo być może oni stoją na stanowisku
    że skoro na tym krytycznym odcinku rury jest jakiś zawór, to ma być
    odkręcony na max aby nie zaburzał przepływu wody aby pomiar wodomierzem był
    prawidłowy. Wcześniej był tam grzybkowy który swoją konstrukcją bardzo
    zaburza przepływ. Być może dlatego wymienili go na kulowy i go oplombowali.

    Jeżeli tak jednak nie jest to:

    1. Poinformuj lokalne media.
    2. Zawiadom ich że zawsze wyjeżdżając z domu na dłużej, odcinasz wodę za
    wodomierzem aby uniknąc niespodzianek w postaci zalanego mieszkania w wyniku
    peknięcia któregoś z wężyków.
    3. Zacytuj fragment umowy, powinno być wyraźnie określone do którego miejsca
    jest ich. U mnie wyraźnie napisali że do śrubunka (oplombowanego zresztą) za
    wodomierzem. W myśl tej umowy, to co jest dalej, należy do mnie. Mogę sobie
    tam powkręcać 50 zaworów, wszystkie są moje.