  • 1. Data: 2010-11-15 08:40:07
    Temat: projekt domu z pietrem
    Od: ad <a...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    szukam projektu domu z piętrem i nie mogę nigdzie zlokalizowac takiego o
    jakim myślę. Może ktoś pomoże :)
    Konkrety: chce wybudować dom, tak zeby miał dwie niemalże rownorzędne
    kondygnacje. Tzn, po wybudowaniu mieszkać tylko na parterze, a piętro
    zostawić sobie do adaptacji w przyszlosci.
    Problem polega na tym, ze bardzo malo jest projektów pietrowych domów, a
    jak już coś jest, to na dole ma duzy salon, aneks kuchenny, lazienke i
    maly pokój/gabinet.
    Szukam czegoś co na dole bedzie miec maly salon/pokoj goscinny z
    kuchenią, lazienke i jeszcze dwa pomieszczenia (tj, sypialnie i maly
    gabinet).
    Powierzchnia calosci: do 140/150 metrów kwadratowych.
    I zalezy mi jeszcze na wygladzie, a tak wlasciwie zonie ;)
    Ma byc ze skośnym dachem:
    cos takiego jak tutaj
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/antalka-w-ii
    /?Kind=1&SearchForm=1&Type=3
    tylko trochę większy skos, ale nie za duzy, bo nie chce mieć załamań w
    pokajach na piętrze. Irytujace byloby uderzac w nie glową ;)

    Może ktoś mieszka w takim domu, ewentualnie gdzies natknął się na taki
    projekt?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-16 01:10:39
    Temat: Re: projekt domu z pietrem
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://projekty.muratordom.pl/kolekcje.htm

  • 3. Data: 2010-11-16 22:23:47
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokajach na piętrze. Irytujace byloby uderzac w nie glową ;)
    >
    > Może ktoś mieszka w takim domu, ewentualnie gdzies natknął się na taki

    popatrz u mnie a jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na prv (mail ze
    strony) to dam Ci namiary na pania Architekt ktora Ci zrobi indywidualny za
    rozsadna cene

    --
    -
    pozdrawiam