  • 1. Data: 2011-09-06 18:17:00
    Temat: projekt rozbiórki budynku a uprawnienia budowlane
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Wedle aktualnie obowiązujacej treści ustawy Prawo Budowlane, projekt
    rozbiórki budynku nie musi być sporządzony przez osobę z uprawnieniami
    budowlanymi, jednak urzędasy Wojewody patrzeli na mnie jak na jakiegoś
    dzikusa jak im oddałem projekt bez pieczątki z numerkami.
    Czy bardziej doświadczeni koledzy mogą mnie naprowadzić na jakieś
    szczegółowe przepisy prawne w tym zakresie?

    --
    AS