  • 21. Data: 2024-08-01 17:53:15
    Temat: Re: prywatna ziemia
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 1.08.2024 o 16:15, Pixel(R)?? pisze:

    > Artykuł 156 Kodeksu Wykroczeń i można pod to podpiąć zwykłą trawę.
    >
    > Artykuł 157 Kodeksu Wykroczeń. Że masz wypierdzielać nawet z gołej
    > ziemi:)...a jak się upierasz to leci paragraf :)
    Pierdolenie. Już podawałem przykład zakopca.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2024-08-01 18:47:23
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.08.2024 o 17:53, Janusz pisze:

    > Pierdolenie. Już podawałem przykład zakopca.

    W Zakopcu chodziło o coś innego. Gdyby w KW istniał wpis na służebność
    konieczną tego kawałka, to mogą pobierać opłatę. Jak nie ma zapisu, to
    nie mogą ale mogą przepędzać i zabraniać wstępu...a wiadomo, góral
    chytry więc chciał kasę :)
    --
    Pixel(R)??

  • 23. Data: 2024-08-02 06:18:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Nie wiem, nie jestem prawnikiem

    I dlatego warto byłoby ostrożniej używać prawnych pojęć, w rodzaju
    legalności lub jej braku.

    >, w kodeksie nie ma zakazu.

    A w jakim szukałeś?

  • 24. Data: 2024-08-02 06:19:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Pierdolenie. Już podawałem przykład zakopca.

    Którego to przykładu jak sam przyznałeś nie znasz.

  • 25. Data: 2024-08-02 14:03:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 1.08.2024 o 18:47, Pixel(R)?? pisze:

    > W Zakopcu chodziło o coś innego. Gdyby w KW istniał wpis na służebność
    > konieczną tego kawałka, to mogą pobierać opłatę. Jak nie ma zapisu, to
    > nie mogą ale mogą przepędzać i zabraniać wstępu
    Jak właściciel jest na działce to oczywiste, nigdzie nie twierdziłem że
    jest inaczej, ale musi tam być, co nie zmienia że można go poprosić o
    przejście.
    Z kolei towarzystwa turystyczne które znakują szlaki uzgadniają to z
    właścicielami i
    najczęściej ci nie mają nic przeciwko.

    >...a wiadomo, góral
    > chytry więc chciał kasę :)
    Nic nowego, już płaczą że połowa pokoi się nie sprzedała, nawet Arabusy
    im sezonu nie uratują, podobnie jak w Paryżu też przeholowali z cenami,
    chytry dwa razy traci.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2024-08-02 15:26:18
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.08.2024 o 14:03, Janusz pisze:

> [...]
    [...]

    > Jak właściciel jest na działce to oczywiste, nigdzie nie twierdziłem że
    > jest inaczej, ale musi tam być,

    Nie, nie musi może mieć kamerę i zgłosić (nagranie).

    > co nie zmienia że można go poprosić o
    > przejście.

    To co innego, wtedy może wyrazić zgodę ale nie musi.

    > Z kolei towarzystwa turystyczne które znakują szlaki uzgadniają to z
    > właścicielami i
    > najczęściej ci nie mają nic przeciwko.

    Kwestia umowy. Samowolne przechodzenie przez teren prywatny/nieogrodzony
    nie jest dozwolone jednak.

    --
    Pixel(R)??

  • 27. Data: 2024-08-02 17:30:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.08.2024 o 15:26, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    >
    > To co innego, wtedy może wyrazić zgodę ale nie musi.

    > Kwestia umowy. Samowolne przechodzenie przez teren prywatny/nieogrodzony

    Jest dozwolone. EOT.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2024-08-03 06:18:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-08-2024 o 17:30, Janusz pisze:

    > Jest dozwolone.

    Bo tak.
    I już.
    Podstawy prawnej swojego twierdzenia nie podasz, prawnikiem nie jesteś,
    w temacie pojęcia nie masz, ale ośli opór musi być.

  • 29. Data: 2024-08-03 11:01:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-30, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Wielokrotnie przechodziłem.

    Przechodzić możesz, ale jak właściciel powie Ci won, a Ty nie zrobisz
    won, to 157KW. Nie musi być nic oznaczone.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2024-08-03 11:37:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.08.2024 o 06:18, Cavallino pisze:

    > Bo tak.
    > I już.
    > Podstawy prawnej swojego twierdzenia nie podasz, prawnikiem nie jesteś,
    > w temacie pojęcia nie masz, ale ośli opór musi być.
    Głupszy jesteś od konstytucji, tyle w temacie, już 10 razy wyjaśniałem
    co i jak ale ty wiesz lepiej.
    A teraz możesz spadać na drzewo, tam twoje miejsce.