  • 111. Data: 2009-07-31 09:45:29
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    shaman pisze:

    > Miałem długie wakacje od usenetu. Dopiero poznaję obecne trolle. Jak
    > czytałem grupy regularnie to królował Dariusz "Ekspert". Pamięta go ktoś
    > jeszcze? :)

    Pamiętam. Pamiętam też buzdygana, z którego pociotkiem (maniuś) właśnie
    sobie wazelinujesz ;->

  • 112. Data: 2009-07-31 09:46:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    shaman pisze:

    > To chyba dosyć intuicyjne, że cena ziemi w okolicy, gdzie od drogi stoją
    > krasnoludki a za domem jest obora różni się od ceny analogicznej działki
    > usytuowanej w otoczeniu spójnym estetycznie. To oczywiście dywagacje - i

    Może w USA. W Polsce ludzie z reguły nie są jeszcze aż tak porąbani...

  • 113. Data: 2009-07-31 16:23:43
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 31 Lip, 11:13, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > wlasciciel sie oswoil i jest normalnie, no moze poza wiezyczka, zreszta to
    > niedawny mieszkaniec okolicznej gminy z szybkim dorobkiem. :-)

    Co Ci znowu te wieżyczki tak przeszkadzają... jakiś kompleks czy co?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 114. Data: 2009-07-31 18:52:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Co Ci znowu te wieżyczki tak przeszkadzają... jakiś kompleks czy co?

    Wlasciwie masz racje. :-)
    Nie przeszkadaja mi, ale rzucaja sie w oczy, no jedna. Z czesci tej
    wiezyczki wiatr zwial zle ulozona "karpiowke" swego czasu. Niegustowne
    wiezyczki kojarza mi sie z parciem do innosci jakby na pokaz, ale to moje
    widzi mi sie. Malo jest domow z wiezyczkami zaprojektowanych w dobrym
    guscie. Zwykle to male domki, bo taniej i duzy niepotrzebny z przyklejona
    wiezyczka gdzies z boku, albo bryla zwykla prosta a na rogu okragla
    wiezyczka. Takie tam moje przemyslenia, chociaz sa i ladne domy.

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2009-08-01 06:15:48
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > czarnym dachem i chyba czarna elewacja. Nie bylo to w Polsce, wiec takie
    > rzeczy sie zdarzaja. Mi wszystko jedno jaki dom postawi sobie sasiad. Co ma
    > mi przeszkadzac kolor dachu, czy trawnika? Jego sprawa co lubi, wole to jak
    > oblepianie sie pedalow na ulicach i tlumaczenie, ze to normalne. Ktos chce
    > dom z wiezyczka, niech bedzie z wiezyczka, mniej bede zadowolony z
    > ewentualnego cienia jaki rzuci mi na trawnik, nic poza tym. Jest o wiele
    > wiecej do zrobienia poza latwym wymyslaniem durnych zapisow, to bardzo

    Widziałem juz takie 'cuda wyobraźni', ze codzienny widok takiego czegoś
    w sąsiedztwie działałby na mnie mocno szkodliwie... ;0)
    A jeszcze gorzej na dzieci ;)

    pozdrawiam
    Michał

  • 116. Data: 2009-08-03 14:37:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 09:39:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz wykaż (1) rzetelność wyceny oraz (2) związek
    > przyczynowo-skutkowy pomiędzy zmianą wartości i wybudowaniem czegoś nowego.

    1. Wycenia właściciel, weryfikacja wyceny przez rynek.
    2. A to już piłka po stronie tego, co wybudował, znaleźć inne przyczyny.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 117. Data: 2009-08-03 14:38:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 09:06:32 +0200, shaman napisał(a):

    > To też banalne - sąd powoła biegłego z dzieciny obrotu nieruchomościami
    > i oprze się na jego zdaniu.

    Ja pisze o rzeczywistości, a nie o patologii.

    > Najpierw musiałby znaleźć biegłego, który zrobi odpowiednią ekspertyzę
    > :) Nawet jakby znalazł to sąd pewnie powoła swojego biegłego.

    Raz jeszcze - normalia, nie patologia.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 118. Data: 2009-08-03 23:32:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > 1. Wycenia właściciel, weryfikacja wyceny przez rynek.

    ROTFL

    > 2. A to już piłka po stronie tego, co wybudował, znaleźć inne przyczyny.

    A tu już nie wiem - śmiać się, czy płakać?

    Podstawową zasadą w prawie karnym jest udowadnianie winy, a nie
    niewinności, a w prawie cywilnym podobnie - to ten, kto czegoś się
    domaga, ma udowodnić, że jego domaganie się jest uzasadnione.

    A ty teraz proponujesz, żeby konieczne było udowadnianie, że nie jest
    się wielbłądem...

  • 119. Data: 2009-08-04 14:49:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 04 Aug 2009 01:32:30 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    No wiem, nie mieści Ci się w głowie, że można bez 'rzeczoznawców'.

    > A tu już nie wiem - śmiać się, czy płakać?
    >
    > Podstawową zasadą w prawie karnym jest udowadnianie winy, a nie

    Widzisz, Andrzejku - a tu mowa o prawie cywilnym.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 120. Data: 2009-08-05 07:14:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No wiem, nie mieści Ci się w głowie, że można bez 'rzeczoznawców'.

    Och można, można - ale tylko jak się na prawdę sprzeda.

    > Widzisz, Andrzejku - a tu mowa o prawie cywilnym.

    Widzisz, płaszczydło - ja tam napisałem conieco więcej. To o prawie
    karnym to był tylko wstęp i dalej było o cywilnym. Ale ty "sprytnie"
    wyciąłeś dalszy ciąg. A może jak masz aż tak "dużo" do przeczytania, to
    się męczysz?