  • 41. Data: 2013-09-18 19:12:29
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5239a03a$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    > Elektrolit to nic innego jak woda z solami właśnie a że to nie grupa
    > elektrotechniczna więc celowo upraszczam.

    Nie upraszczasz, lecz piszesz nieprawdę.

    > NTG.

    To zdanie nie było skierowane do grupy, ale bezpośrednio do Ciebie, abyś
    zreformował swoją wiedzę, ponieważ to co napisałeś mija się z prawdą.

  • 42. Data: 2013-09-18 19:55:59
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > prawa "wybijać". Jeżeli "wybija" to znaczy, że betoniarka jest uszkodzona
    > lub źle podłączona i nalezy to poprawić.

    ...albo starodawna przewidziana za zasilanie 4przewodowe i zerowanie.

    b.

  • 43. Data: 2013-09-18 19:56:56
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 18 września 2013 16:53:02 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > doprowadzenia uziemienia do akrylowej wanny lub brodzika skoro też za
    > jakiś
    > czas mogą być wymienione na metalowe?

    >To mozna w ogole takie kupic? Metalowa wanne?? :) Nie widzialem takiej w
    >zadnym ze sklepow ;)

    są -ja własnie taką chcę.

    b.

  • 44. Data: 2013-09-18 19:58:51
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 18 września 2013 14:56:33 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > A teraz zamiast pexa16mm nalej do wanny tej wody, zanurz przewód fazowy, i
    > próbuj do niej wejść. Opisz wrażenia.

    >Raczej nic sie nie stanie bo wanna akrylowa, osadzona na piance, zaprawie
    >i plastikowych kolkach. Gdzie ten prad mialby przeplynac? :)

    a jeśli obok przewodu fazowego jest przewód zerowy? Czyli wrzucasz do wanny
    przedłuzacz i tam włazisz -odważysz sie? Bo tego jednego różnicówka nie
    wychwyci.

    b.

  • 45. Data: 2013-09-18 20:25:36
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    ps.com...

    >To mozna w ogole takie kupic? Metalowa wanne?? :) Nie widzialem takiej w
    >zadnym ze sklepow ;)

    Moja znajoma taką małą kupiła niedawno do pomieszczenia gospodarczego do
    płukania

  • 46. Data: 2013-09-18 20:29:21
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > To mozna w ogole takie kupic? Metalowa wanne?? :) Nie widzialem takiej w
    > zadnym ze sklepow ;)

    Są są ... sam taką stalową kupowałem jakieś 5 lat temu do
    starej chałupy ;) służy całkiem nieźle ;) tylko woda
    szybciej stygnie :D - ale jeszcze tylko rok i wracam
    do cywilizacji :)

    ps.
    nie uziemiałem :P

    ps2.
    w starej chałupie nie ma różnicówki :P

    ps3.
    nie ma też przewodów PE :P ;)))

  • 47. Data: 2013-09-18 20:47:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2013 19:58:51 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a jeśli obok przewodu fazowego jest przewód zerowy? Czyli wrzucasz do wanny
    > przedłuzacz i tam włazisz -odważysz sie? Bo tego jednego różnicówka nie
    > wychwyci.

    Wydaje mi sie ze dalej nic sie nie powinno stac jezeli bylbym w odpowiedniej
    odleglosci (powiedzmy metr) od przedluzacza - tak mysle ale nie jest to
    poparte zadnym doswiadczeniem :))) Wrzucanie suszarki do wanny to takie
    holywoodzkie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2013-09-18 21:01:43
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > odleglosci (powiedzmy metr) od przedluzacza - tak mysle ale nie jest to
    > poparte zadnym doswiadczeniem :))) Wrzucanie suszarki do wanny to takie

    No to wydaje Ci się :P
    Z doświadczenia... mokra ściana (wilgotna, dom na działce, ciekła rynna)
    - i ta mokra ściana kopała całkiem wyczuwalnie a najbliższy przewód
    mógł być w odległości ok 2m.

    Hollywodzkie... czy ja wiem... np. poniżej... tyle że bez "Holly" :P

    http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/110388,lodz-zgi
    nela-w-wannie-od-suszarki,id,t.html

  • 49. Data: 2013-09-18 21:07:56
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    > To zdanie nie było skierowane do grupy, ale bezpośrednio do Ciebie, abyś
    > zreformował swoją wiedzę, ponieważ to co napisałeś mija się z prawdą.

    Jestem w szoku. Normalnie nie wiem do jakiej dziurki się schować.
    Woda czysta tez jest elektrolitem. Bardzo słabym ale jednak jest :) Czy na
    fakturze za wodę (nawet zanieczyszczoną solami) masz więc wypisane sprzedaż
    elektrolitu czy wody?

  • 50. Data: 2013-09-18 21:36:58
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > To zdanie nie było skierowane do grupy, ale bezpośrednio do Ciebie, abyś
    > zreformował swoją wiedzę, ponieważ to co napisałeś mija się z prawdą.

    Definicja:
    Elektrolitem nazywamy substancje, które w roztworze np. wodnym, mają
    zdolność przewodzenia prądu elektrycznego.
    Najczęściej spotykanym naturalnym elektrolitem w przyrodzie jest
    zanieczyszczona woda (np.powierzchniowa) z domieszkami róznych
    zanieczyszczeń zależnymi od miejsca występowania.

    A teraz moja wypowiedź do której przyczepiłeś się:
    "Oczywiście mowa o wodzie zanieczyszczonej a nie czystej chemicznie.
    Żeby nie było, czysta chemicznie woda (np. destylowana) nie przewodzi, ale
    obecne w niej sole powodują że staje się bardzo dobrym przewodnikiem. Czy
    ktoś ma w kranie wodę destylowaną?"