  • 61. Data: 2009-02-19 19:21:53
    Temat: Re: rainbow
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 19:28, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:961af5f1-1265-4256-92b8-037b82e91507@
    h5g2000yqh.googlegroups.com...

    pochodzeniu"http://pl.wikipedia.org/wiki/Panslawizm

    > --
    > SQLwysyn
    > sqlwysyn.blog.onet.pl

    To zdanie jest prawdziwe, ale to nie jest cały panslawizm. Zaledwie
    mała część i nie Rosja, a car...

  • 62. Data: 2009-02-19 19:22:46
    Od: Panslavista <p...@g...com>

> [...]
    >
    > "Ideę panslawizmu popierała Rosja, pragnąc w ten sposób realizować swoje
    > imperialne interesy wobec narodów o słowiańskim

    A to źródło jest GWniane.

  • 63. Data: 2009-02-19 19:30:04
    Temat: Re: rainbow [ot] co to jest panmslavizm
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Naucz się historii.

    to gdzie panslawizm powstał nie zmienia faktu że został zawłaszczony przez
    rosję i jako taki się kompletnie skompromitował.

  • 64. Data: 2009-02-19 19:30:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    >>> news:6492a7fc-a810-4ab2-b2ac-a686d63d3429@h16g2000yq
    j.googlegroups.com...

    > Tak, zwłaszcza parchte mośki.

    lepiej być żydem niż łysym półgłówkiem:)

  • 65. Data: 2009-02-20 01:50:58
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 20:30, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to gdzie panslawizm powstał nie zmienia faktu że został zawłaszczony przez
    > rosję i jako taki się kompletnie skompromitował.

    Można potraktować Polskę jako dom więc odpowiem - ważne gdzie
    powstał, ważne, ze przyłączyły się inne narody słowiańskie oprócz
    Rosji, gdyż ta wykształciła swoja wersję imperialną, podczas gdy
    reszta federacyjną. Panslawizm to obrona narodów słowiańskich przed
    pangermanizmem, który święci swoje triumfy jako UE czyli IV Rzesza
    Norodów Niemieckich.
    Panslawiści spowodowali wybuch IWŚ - to Serbowie - panslawiści
    dokonali zamachu na arcyksięcia Ferdynanda w Sarajewie. W wyniku tej
    wojny większość narodów słowiańskich odzyskało wolność, w tym Polska.

  • 66. Data: 2009-02-20 01:52:27
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    0yqj.googlegroups.com...

    > lepiej być żydem niż łysym półgłówkiem:)- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Lepiej mieć całego chuja niż pół.

  • 67. Data: 2009-02-20 01:58:33
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 20 Lut, 02:52, Panslavista <p...@g...com> wrote:

    > Lepiej mieć całego chuja niż pół\

    A dla ciebie - lepiej być połową chuja niz całym.

    FINIS OPUS DEI - czyli koniec dyskusji.

  • 68. Data: 2009-02-20 08:13:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

> [...]
    > dokonali zamachu na arcyksięcia Ferdynanda w Sarajewie. W wyniku tej
    > wojny większość narodów słowiańskich odzyskało wolność, w tym Polska.

    pitu pitu, fajne polityk fiction :)

  • 69. Data: 2009-02-20 13:34:15
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 20 Lut, 09:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > pitu pitu, fajne polityk fiction :)- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    He..he, to nie to samo co sfiksowany politykier...

  • 70. Data: 2009-02-22 05:07:02
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Problem jedynie w tym, że w przypadku małych powierzchni do uprzątnięcia,
    > np. zapiaszczony kawałek podłogi, czy kilku okruszków w kuchni dłużej trwa
    > wymienienie wszystkich rytuałów obsługi Rainbowa, niż sprzątanie zwykłym
    > odkurzaczem.

    Oczywiscie - narzedzie dobiera sie odpowiednio do pracy. Jak mi ptak nasra
    na srodek maski
    to tez nie wyciagam karchera. ;)

    > Przypomniałem sobie jeszcze jeden mały minus Rainbowa - jest dość głośny.

    Tyz prowda.

    Demonizowanie jednak tego "jak to odkurzacz typu rainbow czy hyla jest
    niewygodny" jest stanowcza przesada imho. Ma swoje zalety i wady - jak kazdy
    inny odkurzacz. Sam bym go nie kupil - jest po prostu za drogi (hyla takze).

    Pozdrawiam

    Kane