  • 1. Data: 2010-02-14 18:24:44
    Temat: razterka
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Moze ktos przerabial i doradzi.
    Chce sprzedac dwupokojowe mieszkanie i sie zastanawiam czy robic remont, czy
    olac.
    Dzielnica gdyni taka sobie ul zamenhoffa. Klatka schodowa odnowiona
    monitoring, wiec sobie pomyslalem ze zrobie takiego exkluziva Granitowe
    blaty, wpuszczane
    elementy armatury itd. Chce wytargac jakas logiczna kase bo od marca ruszam
    z budowa wiec sami wicie rozumicie :)

  • 2. Data: 2010-02-14 19:23:49
    Temat: Re: razterka
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Jeżeli zależy Ci na szybkiej sprzedaży mieszkania to bym nie remontował
    co prawda można trochę mniej zarobić [jako warotść względna]
    ale co jeśli nie trafisz w gusta nabywców?
    pozdr

  • 3. Data: 2010-02-14 21:02:31
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 14, 7:24 pm, "zz" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > blaty, wpuszczane
    > elementy armatury itd. Chce wytargac jakas logiczna kase bo od marca ruszam

    Nie warto, kazdy liczy sie ewentualnymj remontem przed wprowadzeniem.
    Nawet jak wcisniesz kase to i tak jej nie odzyskasz. Ale to juz jest
    moje zdanie. Osobiscie kupujac mieszkanie liczlbym sie z generalnym
    remontem /moze nawet z przestawieniem scian dzialowych/.

  • 4. Data: 2010-02-15 07:33:43
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Kudlaty pisze:

> [...]
    > moje zdanie. Osobiscie kupujac mieszkanie liczlbym sie z generalnym
    > remontem /moze nawet z przestawieniem scian dzialowych/.

    Nie koniecznie remont nie pomoże - czasem ludzie kupują za 100% kredytu,
    bank już nie da im więcej na remont, więc szukają mieszkania gotowego.
    Inni wolą taniej kupić i remontować.
    Z pewnością wyremontowane mieszkanie szybciej sprzeda ale nie koniecznie
    drożej.

    Ariusz

  • 5. Data: 2010-02-15 07:54:27
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > wiec sobie pomyslalem ze zrobie takiego exkluziva Granitowe blaty,
    > wpuszczane
    > elementy armatury itd. Chce wytargac jakas logiczna kase bo od marca
    > ruszam z budowa wiec sami wicie rozumicie :)

    po pierwsze remont chcesz robic sam, czy ekipami. Jak
    ekipami to pewnie włożonych pieniedzy nie odzyskasz.

    Po drugie IMHO remontujac w troche wyzszym standardzie,
    ograniczysz sobie chyba liczbe klientow, poniewaz kogos moze
    byc stac na kupono mieszkania do remontu, ale juz niekoniecznie
    full wypas.

    Ja jedyne co bym zrobil - to zapewne przeszpachlowal sciany jezeli tego
    wymagaja, wymalowal caly dom na bialo, poniewaz Twoje gusta pewnie
    niekoniecznie trafia do innych a jak beda mieli biale sciany to bardzo
    łatwo to wymalowac na zadany kolor. Jezeli nie masz kafelkow kuchnia/
    lazienka/korytarz to bym nie zakladal - to tez kwestia gustu. Zeby ladnie
    podlogi wygladaly polozyl bym wylkadzine ktora ladnie sie prezentuje.
    Moze troche odnowic drzwi i wstawic jakas tania kuchnie - i tak pewnie ja
    wymienia, ale mieszkanie dobrze zeby jakos wygladalo.

    Ale to tylko moje zdanie, ja osobiscie nie chcial bym kupic mieszkania
    z kafelkami z wymalowanymi na kolor scianami i z zabudowana gotowa
    kuchnia z sprzetem. Dla mnie w zaden sposob by to nie podnoslo wartosci
    mieszkania, wprost przeciwnie, musial bym sie meczyc z zamalowywaniem
    Twojego gustu, zwalac plytki w Twoim guscie i zakladac nowe, wyrzucic
    droga kuchnie i kupic taka jak mnie sie podoba. No chyba ze bys trafil
    w moje gusta z skutecznoscia 80% to bym nie wymyslal ;-).
    Ale i tak pewnie bym wymyslał, eee Panie mnie to tam wsio rawno jakie
    plytki,
    ale zona lubi rozowy a Wy macie fiolet. Ło matko ten niebieski w kuchni jest
    przepiekny, ale i tak musze go zmienic bo tesciowa kocha niebieski
    i tera bedzie co 2 dzien u nas. A ta kosc sloniowa w sypialni ech
    przepiekna,
    ale budzi u mie wewnetrzne poddenerwowanie ;-).

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Darek

  • 6. Data: 2010-02-15 08:57:10
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przepiekna,
    > ale budzi u mie wewnetrzne poddenerwowanie ;-).

    Reamont robilbym sam.
    Chce z materialem wlozyc okolo 10 kPLN.

    Zastanawiam sie tylko czy to jakos realnie podniesie wartosc mieszkania czy
    tez srednia z danej okolicy jest nie do przeskoczenia ?

  • 7. Data: 2010-02-15 09:51:12
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 15 Lut, 09:57, "zz" <w...@w...pl> wrote:
    > Reamont robilbym sam.
    > Chce z materialem wlozyc okolo 10 kPLN.

    A wyliczyłeś tą kwotę jakoś realnie? :P
    Ja robiłem "drobny" remoncik w chacie i z 10k złociszy zrobiło się
    35.

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2010-02-15 13:23:49
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 15 Lut, 09:57, "zz" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chce z materialem wlozyc okolo 10 kPLN.

    A wyliczyłeś tą kwotę jakoś realnie? :P
    Ja robiłem "drobny" remoncik w chacie i z 10k złociszy zrobiło się

    Wyliczylem.

  • 9. Data: 2010-02-18 15:56:25
    Od: Slawek <s...@g...com>

    On 14 Lut, 19:24, "zz" <w...@w...pl> wrote:
    > Moze ktos przerabial i doradzi.

    załóż najtańszą klimę (taką z wymiennikiem na balkonie), zapłacisz 4-6
    tys a w ogłoszeniu będzie wisiało "mieszkanie z klimatyzacją". To
    działa, naprawdę.

  • 10. Data: 2010-02-21 12:58:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 14 Lut, 19:24, "zz" <w...@w...pl> wrote:
    > Moze ktos przerabial i doradzi.

    załóż najtańszą klimę (taką z wymiennikiem na balkonie), zapłacisz 4-6
    tys a w ogłoszeniu będzie wisiało "mieszkanie z klimatyzacją". To
    działa, naprawdę.

    Najtańsza to kosztuje jakies 1500-2000 zł.