  • 11. Data: 2011-01-31 08:24:14
    Temat: Re: rolety zewnętrzne
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 21:07, enemyunknown pisze:

    > http://www.termoorganika.com.pl/kalkulator/kalkterm.
    html

    > Kalkulator się nie może mylić. Niestety, jak ktoś chce mieć ciepłe
    > ściany, to styropian albo wełna jest konieczny.

    Święta wojna - ciekawe, że producent styropianu umieszcza taki kalkulator...

    Ale nie ważne parametry, ja piszę co widzę - mam ścianę jednowarstwową,
    mam ciepło i rachunki z CO nie wygórowane. Kuzyn ma ścianę 2 warstwową i
    rachunki nie wygórowane ale już tak ciepło nie ma, a jakby chciał mieć
    to niestety drożej by wyszło. Może dach ma słabo ocieplony, może coś
    tam... nie wiem. Dla mnie Ytong jest OK.

    > Ale w tych spodniobutach chyba nie masz szpar przez które wiher
    > przelatuje? ;)
    > Zresztą tak jak mówisz - nadproża z roletami to tak jakby były
    > nawiewniki nad oknami.

    Jak widziałem schematy to nie również jak ty do tego podchodziłem, jak
    zobaczyłem na żywo to już nie jestem taki sceptyczny. Wygląda to
    naprawdę solidnie. Od zewnątrz szczelina będzie wpuszczać zimne
    powietrze ale grubość neoprenu sposób jego założenia (zatrzask)
    eliminuje możliwość ostania się tego powietrza dośrodka.

    Choć życie pokaże, co i jak

    Ariusz